ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
פרטיות 
לא רוצים פרסומות מגוגל ויאהו? רק תגידו 
 
 לא רוצים מודעות - לא צריך (צילומסך מתוך Yahoo)   
פרטיות |
 
דורון פישלר

בתגובה לחקירת הקונגרס בנושא, גוגל ויאהו מאפשרות למשתמשים לבצע Opt-Out משרותי הפרסומות המותאמות אישית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בטווח זמן של יום אחד זו מזו, הכריזו גוגל ויאהו, כל אחת בנפרד, על אפשרות לבטל את שרות הצגת מודעות הפרסום המותאמות אישית שלהן. כעת, מי שלא רוצה לקבל את מודעות ה-Adwords של גוגל יכול לבטל את הצגתן בקליק אחד. בשני המקרים השיטה היא Opt-Out - כלומר, ברירת המחדל היא שהמודעות יוצגו, כל עוד המשתמש לא יבקש לבטלן. עד עתה לא הציעו החברות כל אפשרות לבטל את המודעות, אם כי משתמשים שהיו מעוניינים בכך יכלו להתקין תכנת adblock חיצונית.

שתי החברות משתמשות בקבצי Cookies כדי לשמור מידע על הרגלי הגלישה של המשתמש ולהציג מודעות רלוונטיות יותר עבורו. במהלך הגלישה ה"עוגיות" של שתי החברות עשויות לצבור מידע רב על המשתמש, אם כי שתיהן מבטיחות בתנאי השימוש שלהן שהן לא מוסרות את המידע לשום צד שלישי ולא עושות במידע הזה שימוש כלשהו מלבד על מנת להציג מודעות רלוונטיות. למי שבכל זאת חושש לפרטיותו קיימת עכשיו האפשרות לבטל, בקליק אחד, את שמירת ה"עוגיות" של שתי החברות.

העיתוי של שתי ההכרזות אינו מקרי: הוא הגיע בתגובה לחקירה בנושא השמירה על פרטיות המשתמשים בקונגרס האמריקאי. ועדה מטעם הקונגרס שלחה מכתבים ל-34 חברות ובהם עשר שאלות בנוגע למדיניות הפרטיות של החברות. אחת מהן היתה "אם החברה שלך לא מאפשרת ללקוחות שלה להתנתק מהשירות, הסבירו מדוע זהו המצב".

לעמוד ה-Opt-out של גוגל
לעמוד ה-Opt-out של יאהו
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by