ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מהפיקסל אל האספלט 
 
 
מערכת חיים ברשת

יצרני המכוניות, במאמצים נואשים לקנות אחיזת שוק בקרב דור ה-Y, גילו את המקום האולטימטיבי להסתובב בו על מנת ליצור את הבאז הבא: משחקי הוידאו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כשחברת מזדה החליטה לפני מספר שנים להשיב לחיים את דגם הספורט המפורסם שלה, RX, היא חששה שהיא תאכל את האבק של ניסן Z. מכונית הספורט של ניסן הייתה צפויה להגיע לכבישים שנה לפני ה-RX. על מנת להשיג יתרון בתחרות שקלה מזדה להריץ פרסומות טיזר זמן רב מראש. אך זה עדיין לא הצליח לגבור על הבאז מסביב לניסן Z.

מזדה החליטה לנסות משהו רדיקלי לחלוטין: היא חשפה את דגם RX-8 במשחק הוידאו "גראן טוריסימו 3" של סוני, שנתיים לפני הופעת הבכורה של המכונית בתצוגת המכוניות השנתית בדטרויט. בכירים בחברה מודים כי מדובר היה בצעד מסוכן, להציג לראווה את דגם הספורט שלהם זמן כה רב לפני שהוא מגיע לרחוב. אבל כנראה שזה מה שנדרש כדי להשתתף במשחק. דווח של ניוזוויק.

יצרני הרכב התחילו להסתכל על דברים דרך קונסולות המשחק. כי אחרי הכל, משחקים דוגמת GT3 ו-"Need For Speed" מאפשרים למיליוני בטטות מהשורה להפוך לנהגי מרוצים מקצועיים. משחקי הוידאו איבדו כבר מזמן את התמימות והפכו לאולמות התצוגה של יצרני המכוניות.

דגמי מכוניות שהופיעו במשחקי וידאו הפכו למובילות בטבלת המכירות, ולמתכנתי משחקים יש כיום השפעה גדולה יותר מאשר לסוחרי המכוניות. מסיבה זו מעדיפים ראשי תעשיית הרכב לטפל במתכנתים כאילו היו בני אצולה, להפקיד בידיהם עיצובי רכב סודיים במיוחד ואפילו להזמין אותם לאולמות העיצוב כדי שיתנו עיצה או שתיים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by