ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר TIM: אין שינויים משמעותיים 

סקר TIM: אין שינויים משמעותיים

 
 
מחשבים נענע 10

מבין אתרי התוכן הישראלים, וואלה!, Ynet, ונענע10 שמרו על מקומם בחמישייה הפותחת. אתר הספורט ONE כבש בחזרה את פסגת אתרי הספורט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הישראלים יורדים, הבינ"ל עולים (צילום: Getty Images)
 הישראלים יורדים, הבינ"ל עולים (צילום: Getty Images)   
אתר נענע10 שומר על נוכחותו בחמישיה הפותחת של דירוג האתרים המובילים בישראל, כך עולה מנתוני סקר TIM החצי שנתי שנערך במהלך חודש יוני. הסקר מציב את נענע10 במקום החמישי עם 32.7% חשיפה, כאשר בדירוג מעליו מופיעים יוטיוב (34.1%), ynet עם 59.7%, וואלה! (67.4%) וגוגל (90.2%).

בחתך החצי שנתי חלה ירידה עקבית בשיעורי החשיפה לאתרים הישראלים המובילים, בעוד יוטיוב וגוגל נמצאות במגמת עלייה מתמדת. וואלה! ירדה ל-67.4% לעומת 73% בדצמבר, ואילו ynet סבלו מירידה קלה יותר – 59.7% לעומת 63.7%. נענע10 רשם עלייה של אחוז אחד לעומת דצמבר אשתקד, כאשר בחודשים ינואר ומרץ, נהנה האתר משיאי חשיפה של 39.7% ו-39.1% בהתאמה.

יחסית לנתוני חודש מאי, ירדה חשיפת נענע10 ב-0.9%. וואלה! ירד ב-2.2%, ynet ירד ב-0.8%, msn עלה ב-4.6% ו-nrg עלה ב-0.7%.
 
 
אתר הספורט ONE כבש בחזרה את מקומו כאתר הספורט המוביל בטבלה, זאת לאחר שבדירוג של חודש מאי הוא נעקף על ידי אתר ספורט 5. הרשת החברתית פייסבוק עדיין מדשדשת במקום התשיעי, אך זאת לאחר עלייה של 3.9% בהשוואה למצבה לפני שישה חודשים, מה שמשאיר אותה כיום עם 24.7%.

בנוסף, מראה הסקר כי 27% מהגולשים בגילאי 18 ומעלה ביצעו רכישות שונות באמצעות האינטרנט, כאשר החתך המגדרי לפעולה זו מציג נתון מפתיע לפיו רק 22% מהנשים מבצעות קניות ברשת, לעומת 31% מהגברים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by