ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ונעבור לשידורינו בבאנר 
 
 
מערכת חיים ברשת

מיקרוסופט נכנסת גם לתחום פרסומות-הטלוויזיה באינטרנט. קוקה קולה כבר השיקה פרסומת בכורה, ולדברי דובר MSN ישראל מדובר בלהיט הבא של פרסומות-האינטרנט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתר MSN ישראל העלה השבוע סרטון פרסומת באורך מלא, המוצג כבאנר לכל דבר, באתר המשותף שלו ושל מותג "דיאט קוקה-קולה".

פורמט הפרסום החדש, מתאפשר באמצעות טכנולוגיית Windows Media – פלטפורמה של מיקרוסופט המאפשרת שידור קטעי-וידאו "זורמים" מבלי שהמשתמש יאלץ להוריד לשם הצגתם תוכנה מיוחדת.

דובר MSN ישראל, חגי שוורץ, מספר בראיון ל"חיים ברשת" על יתרונות הבאנרים-המשודרגים: "זה קודם כל מאוד משתלם למפרסמים – אם יש להם כבר סרט פרסומת-טלוויזיוני מצליח ועתיר שבחים למה לא להשתמש בו שוב באינטרנט? הטכנולוגיה הזאת מאפשרת לעשות את זה בלי בעיה"

הקליפ אגב, לגולשי הפס-הרחב לפחות, נראה לא רע בכלל וכולל אף קטע סאונד קצר הלקוח מהפרסומת.

עד כמה הבאנר מאט את הגלישה באתר? שוורץ טוען שלא יותר מדי. "הסרט מוצג לגולש באמצעות טכנולוגיית סטרימינג (זרימה) של מיקרוסופט , כך שלא צריך להוריד את הסרט למחשב בכדי לצפות בו, או לפתוח אותו באמצעות תוכנה מיוחדת – הכל פועל לבד. כמובן שהבאנרים מיועדים יותר לבעלי פס-רחב, כי הם מאטים במידת מה את מהירות הגלישה".

לגבי התוכניות לעתיד, העיד שוורץ כי יש החברה מתכננת בהמשך לקדם את האינטראקטיביות בפרסומות מסוג זה, אך הדבר נמצא כעת בשלבי פיתוח בלבד.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by