ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
החשיפה של סוני 

החשיפה של סוני

 
 
אילן גלר, גיימר

חברת המשחקים תכננה להקים רשת חברתית על בסיס ה-PSone

 
 
 
 
 
 
 
 
 
(צ': גיימר)
 (צ': גיימר)   
כריס דרינג, שכיהן עד שנת 2004 כנשיא חטיבת הבידור האלקטרוני של סוני, חושף בראיון למגזין המשחקים MCV כי לחברה שעמד בראשה היו כמה תוכניות מהפכניות, שעשויות היו לשנות לחלוטין את פניה של רשת האינטרנט ועולם המשחקים – אילו היו יוצאות לפועל בזמן.

מסתבר כי כבר ב-1997, החלו מהנדסי סוני בעבודות תשתית לקראת הקמתה של רשת חברתית דמוית FaceBook, שתאפשר תקשורת בין כל בעלי קונסולת ה-PSOne. 'הייתה לנו מערכת תקשורת על בסיס צ'אט טקסטואלי, קהילות עם קבוצות ומנהלים', מתאר כריס את הניסוי המסתורי שלעולם לא הפך למוצר של ממש.
 
 
ב-2002, שידורי וידאו באינטרנט היו עדיין שירות בעייתי ולא פופולרי במיוחד, אך במרתפי סוני כבר פעלה גרסת פיתוח מרשימה של אתר שידורים דמוי YouTube המיועד ל-PlayStation 2. 'הקונספט שלנו נקרא Central Station, והזרים שידורי טלוויזיה לקונסולות ... ההתפשטות של חיבורי אינטרנט רחבי-פס ונתבים אלחוטיים לקחה יותר זמן ממה שחשבנו, ולא הצלחנו לשכנע את כל האזורים להצטרף'.

ייתכן בהחלט שכריס דרינג החליט לקחת לעצמו את הקרדיט על ההמצאות הללו ללא שם הצדקה ממשית – הוא בהחלט לא יהיה הראשון לעשות זאת – אך באותה המידה, סביר לגמרי שפרויקטים אלו, ועוד עשרות אחרים שהיו יכולים להפוך את סוני לחברה גדולה ועשירה יותר, נזנחו בשל חוסר עניין וניהול לא מוצלח. הרי לכם דוגמה נהדרת לחשיבותה של בירוקרטיה מתפקדת.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by