ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מה עושים הסינים בסלולרי? 

מה עושים הסינים בסלולרי?

 
 
רויטרס

יותר מ-30% מהם מאזינים באמצעותו למוסיקה, אבל רק 2.5% שולחים מיילים, קובע מחקר חדש

 
 
 
 
 
 
 
 
 
יותר משליש מצרכני הסלולר בסין, המהווה את השוק הסלולרי הגדול בעולם, מאזינים למוסיקה באמצעות הטלפונים הסלולריים שלהם - יותר מאשר בארצות הברית ובבריטניה. כך על פי ממצאי מחקר חדש של חברת M:Metrics, שבחן את הרגלי הצריכה הסלולרית של אוכלוסיות שונות.
 
שליש מהלקוחות מאזינים למוסיקה בסלולר (צילום אילוסטרציה)
 שליש מהלקוחות מאזינים למוסיקה בסלולר (צילום אילוסטרציה)   
בקרב צרכני הסלולר בסין, 38.4% דיווחו שהם מאזינים למוסיקה באמצעות הטלפון הסלולרי מידי חודש - זאת יחסית ל-20% בספרד, 18.9% בבריטניה ו-5.7% בארצות הברית. כך קובע מחקר חדש של חברת M:Metrics. זהו המחקר הראשון מסוגו במדינה, והוא כלל 5,163 משתמשי סלולר סינים בין הגילאים 13-54 משבע ערים מרכזיות בסין.

אלא שהסינים בהחלט אינם מובילים במרבית מדדי הסקר. כך למשל, בהשוואה ללקוחות סלולר בארצות הברית ובאירופה, הם משתמשים בטלפונים הרבה פחות לצרכים כגון בדיקת אי-מייל ושליחת תמונות וסרטוני וידאו. בעוד שמעל ל-30% מבעלי הסלולר באיטליה, ביוון ובבריטניה משתמשים בטלפונים שלהם כדי לשלוח ולקבל תמונות וסרטוני וידאו, השימוש בסין עומד על מחצית מהיקף זה.

לקוחות הסלולר בארצות הברית מובילים לפי הסקר בשימוש באי-מייל. הם מהווים 11.6%, יחסית לתשעה אחוזים בספרד ובבריטניה, ורק 2.5% בסין.

עוד ממצא על פי הסקר הוא שהלקוחות הסיניים מעדיפים במידה ניכרת מותגי סלולר בינלאומיים, כגון נוקיה ומוטורולה, על פני דגמים מקומיים כמו China Moblie.

בדומה לשווקים באירופה ובארצות הברית, גם בשוק הסיני מהווים בני 18-34 את הלקוחות הגדולים ביותר של תוכן סלולרי, ו-64.6% מהלקוחות שמקבלים חדשות ומידע אחר באמצעות הדפדפן הסלולרי.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by