ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
אינגה כבר לא נותנת בחינם 
 
 
מערכת חיים ברשת

גם בנושא המלחמה בזכויות היוצרים כנראה שהתשובה נמצאת בפורנו; בקרוב מאוד תצטרכו לשלם על כל מה שאתם מורידים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא מוותרת על גרוש. אינגה
 לא מוותרת על גרוש. אינגה   
תעשיית הפורנו מוכיחה שוב, חרף המוניטין הרע שיצא לה, שהיא בכל זאת התעשייה היצירתית, המאתגרת והמסתגלת ביותר לשינויים. לפעמים יש לומר, היא אפילו ממציאה אותם בעצמה, כשהתעשיות ה"ממסדיות" מדדות אחריה.

בפורנו הפנימו שיעור חשוב שתעשיית המוסיקה למשל, מסרבת בכח להפנים. בימים אלו, היא הראשונה לאמץ שיטה חדשה למכירת התוכן שלה לצרכנים, באמצעות לא אחרת מאשר תוכנות שיתוף הקבצים.

בעוד חברות התקליטים תובעות כאילו אין מחר את החברות העומדות מאחורי תוכנות לשיתוף קבצים דוגמת אודיוגלקסי הגוססת וקאזה, גורמים בתעשיית הפורנו מביטים, לומדים, ומפיקים לקחים. "אם אתה לא יכול להלחם בהם, הצטרף אליהם", אומר מנהל חברת Exploit Systems (בעברית - ניצול השיטה), סקוט האנטר, שמוצר הדגל שלה היא תוכנה המסייעת לספקי תכנים-פורנוגרפיים להפיץ חומרים שלהם בשרתי-שיתוף הקבצים הפופלאריים.

השיטה עובדת כך : ספקיות הפורנו יערכו מעקב אחר קבצי-הסרטים שלהם, המופצים באופן פיראטי בתוכנות השיתוף, וייצרו לאותם תכנים בדיוק גירסא נוספת, הפעם חוקית, מבית היוצר של בעלי-התוכן המקוריים. הגירסאות החדשות, יופצו בכל תוכנות השיתוף ויראו בדיוק כמו אחיהם הפיראטים. כשיסיימו הגולשים התאבים להוריד את הסרטים כבדי-המשקל, יגלו להפתעתם שמדובר אמנם באותו הסרט לו ציפו, רק שבשביל לצפות בו הם נדרשים בתשלום מיידי.
 
מסתובבת בשינקין ובקאזה. חברה של אינגה
 מסתובבת בשינקין ובקאזה. חברה של אינגה   
התוכנה של האנטר, מספקת לספקי התוכן את שירות ההפצה היעיל; היא מציפה את כל תוכנות-שיתוף-הקבצים הקיימות בשוק, דוגמת קאזה גנוטלה ואיימש בקבצי הפורנו-החוקיים, ודואגת לכך שיראו כקבצי-פורנו-פיראטיים-וחינמים לכל דבר. "אם המשתמש יחפש מילים מסוימות, יש סיכויים רבים מאוד שיגיע "בטעות" לעותק החוקי של הקובץ אותו הוא מחפש. לאחר שיוריד אותו למחשבו וינסה לצפות בו - הוא יגלה שהוא חייב לשלם עבור התענוג באמצעות אתר החברה או לחילופין יצטרך למלא את פרטיו האישיים, לשימוש שיווקי של החברה בעתיד", אומר האנטר.

"גם אם רק 15 אחוזים מתוך 150 מיליון צרכני-פורנו יהיו מוכנים לשלם עבור התוכן, מדובר בכעשרים מיליון לקוחות שאי אפשר לזלזל בערכם", מעידים גורמים בתעשייה. "זה טפשי לפספס הזדמנות לבצע עוד מכירות, במיוחד שמדובר בלקוחות שאנחנו מפסידים מראש", מוסיף מנהל אתר פורנו גדול. "יש לנו קהל-שבוי של צרכנים המעוניין בתכנים שאנחנו מספקים, ואף מחפש אותם בעצמו. אנחנו יודעים כי הרבה לקוחות גם מוכנים לשלם עבור התוכן שלנו, והדבר מוכח בסכומים העצומים המתגלגלים כאן".
 
 
האנטר מציע גם לתעשיית המוסיקה לאמץ מאפיינים בשיטה שלו. "חברת התקליטים של בריטני ספירס יכולים להפיץ קליפ חדש שלה לפני שהוא משוחרר רשמית, ולאלץ את אלה שירצו לצפות בו לבקר באתר הרשמי שלה, המציע את רכישת האלבום כולו".

אולי באמת כדאי לחברות התקליטים ללמוד דבר או שניים מתעשיית הפורנו.
לא לחינם היו אלה עסקי הפורנו שהצליחו לראשונה לעשות כסף מתוכן באינטרנט.
את הכסף הגדול אגב, הם עדיין עושים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by