ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
פפסי ללא DRM 

פפסי ללא DRM

 
 
מחשבים נענע 10

במסגרת מבצע משותף של פפסי ואמאזון יוכלו לקוחות פפסי להוריד קבצי MP3 בחינם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המבצע יתחיל ב-1 בפברואר (צילומסך: PepsiStuff.com)
 המבצע יתחיל ב-1 בפברואר (צילומסך: PepsiStuff.com)   
אמאזון הכריזה אתמול (ב') על קמפיין פירסומי חדש המשותף לה ולחברת פפסי. הקמפיין יתחיל בראשון בפברואר, עם פתיחת משחקי הסופרבול.

במסגרת הקמפיין יסומנו מוצרי פפסי ב"נקודות" שהצרכנים יוכלו לאסוף, כאשר כל חמש נקודות יקנו לצרכן את הזכות להוריד שיר אחד בחינם מהאתר של אמאזון. את הנקודות יצבור הלקוח באמצעות האתר PepsiStuff.com.

מאתר אמאזון, שלה הסכמים עם מותגי המוסיקה הגדולים כגון EMI, וורנר וסוני, ניתן להוריד יותר מ-3.25 מיליארד שירים של יותר מ-270 אלף אמנים שונים. השירים שניתן להוריד מהאתר הם בפורמט MP3 שנקי מהגנות DRM.
 

"MP3 זה העתיד"

 ה-DRM, ובעברית ניהול זכויות דיגיטלי, מאפשר למחזיקים בזכויות יוצרים להפיץ תוכן בפורמט דיגיטלי, אך בד בבד ולשלוט על היכולת של המשתמשים לעשות שימוש בתוכן הזה ולהפיץ אותו הלאה. ה-DRM נפוץ במיוחד בתעשיית המוסיקה לאור ירידת מכירות הדיסקים שנבעה מהיכולת להוריד מוסיקה ברשת. 
"קבצי MP3 הם העתיד של תעשיית המוסיקה, וחברת פפסי מאיצה את בואו של העתיד הזה" אמר דני סוקולוף, נשיא חברה שהיתה מעורבת בחתימת ההסכם בין שני הגופים. "בזכות הקמפיין הזה, יותר ויותר אנשים יגלו את עולם הורדות קבצי המוסיקה - אנשים שלא כל כך מכירים את העולם הזה ולא היה מגיעים אליו בצורה אחרת. בסופו של דבר יעזור הקמפיין בבניית עתיד בריא יותר לתעשיה המוסיקלית".

מחברת פפסי נמסר כי במבצע ישתתפו יותר מארבעה מיליארד בקבוקי שתיה ויחולקו פרסים בשווי של יותר ממיליארד דולר. במסגרת המבצע יוכלו הלקוחות לזכות גם בפרסים שאינם קבצי מוסיקה, כגון מוצרים אלקטרוניים שונים, חופשות, כרטיסים להופעות ועוד.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by