ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
כולנו יוצרים 

כולנו יוצרים

 
 
רויטרס

מחקר שנערך בארה"ב מגלה כי מרבית המשתמשים לא רק צורכים יותר תוכן בסלולר ובאינטרנט, אלא גם יוצרים אותו בעצמם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כ-38% מהצרכנים האמריקנים צופים בתוכניות טלוויזיה מקוונת, 36% משתמשים בטלפונים הסלולריים שלהם כהתקני מדיה ו-45% מעלים תוכן - אתרים, מוזיקה, סרטונים, בלוגים ועוד - לרשת, כך על פי סקר חדש שפירסמה חברת Deloitte & Touche.
 
 
הממצאים של הסקר המקוון, שנערך בין 25-31 באוקטובר וכותרתו State of the Media Democracy, נאספו מ-2,081 משתתפים אמריקנים, ומצאו עליה משמעותית (בשיעור של 50%) בשימוש בטלפונים הסלולריים כאמצעי בידור. בסקר קודם, שנערך שמונה חודשים קודם לכן, רק 24% מהנשאלים צפו בווידאו או שמעו מוזיקה בסלולרי. נתונים אלו נכונים לבני כל הגילאים.

שיעור הצופים בטלוויזיה ברשת זינק מ-23 אחוזים בסקר הקודם (23.2-6.3), כאשר גם רמת המעורבות של המשתמשים ביצירת תוכן גדלה. כ-54% אמרו שהם יוצרים תמונות, סרטים ותמונות בעצמם ו-45% הודו שהם עושים זאת כדי לשתף גולשים אחרים. 32% אף הגדירו עצמם כספקי התוכן של עצמם.

לכולם יש פרופיל ברשת חברתית

"הלקח עבור מפרסמים הוא שאין עוד טעם לבחור בין מדיום אחד למשנהו. לא רק טלוויזיה או רק אינטרנט. צריכה להיות לך אסטרטגיה שמתאימה לכל הפלטפורמות", אמר קן אוגוסט, סגן נשיא ב- Deloitte & Touche. "זה לא צריך להיות או זה או זה".

עוד נמצא בסקר, כי 54% מהנשאלים מתקשרים עם גולשים אחרים באמצעות רשתות חברתיות, צ'טים ופורומים, ו-45% מסרו שיש להם פרופיל ברשת חברתית זו או אחרת.

85% עדיין מוצאים שלפרסומת בטלוויזיה יש את ההשפעה הגדולה ביותר על הרגלי הקניה שלהם, אולם פרסומות מקוונות הגיעו למקום השני, כש- 65% מהמשיבים אמרו שיש להן את ההשפעה הגדולה ביותר, יותר ממודעות בעיתונות (63%).
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by