ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
הטלוויזיה עברה למחשב 

הטלוויזיה עברה למחשב

 
 
רויטרס

המגמה מתחזקת: סקר מגלה כי יותר ויותר אנשים צופים בטלוויזיה דרך המחשב, ומעדיפים סרטים ותוכניות על פני תוכן גולשים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מגמת המעבר מכלי תקשורת מסורתיים לאינטרנט מתחזקת. יותר ויותר צופי טלוויזיה בוחרים באינטרנט כמדיום לצריכת קליפים, סרטים ותוכניות טלוויזיה, כך מגלה סקר חדש. עוד נמצא, כי בשנה האחרונה הגדילה YouTube את שיעור ההובלה שלה בכל הנוגע לסרטונים מקוונים, וכן שמנועי חיפוש ואתרי אינטרנט של רשתות טלוויזיה נכנסו למירוץ גם כן.
 

לא רוצים תוכן גולשים

 
כ-65% מתוך 2,455 המבוגרים האמריקנים שהשתתפו בסקר של חברת Harris Interactive, אמרו כי צפו בסרטונים ב-YouTube, זאת, בהשוואה ל-42% בלבד אשתקד. למעלה מ-42% מגולשי האתר אמרו שהם מבקרים בו בקביעות, לעומת 33% בשנה שעברה.

"צפיה בווידאו ברשת מעוררת תחושה של הרפתקה, במיוחד בקרב צופים צעירים", אמרה ג'ואן בארטן קליין, דוברת החברה. יותר משליש מהצופים, וכחצי מבני 18-24, ציינו שחשו הנאה מיוחדת בעת גילוי קליפ חדש ומעניין. "נראה שהם מתגאים במיוחד במה שהם מוצאים ברשת ומשתפים את זה עם חברים", הוסיפה בארטן קליין.

מלבד YouTube, שרוב המשתמשים העדיפו אותו בגלל שהם חשים שהוא מכיל מגוון רחב של סרטונים הניתנים לחיפוש, מסרו 43% שצפו בווידאו מקוון גם באתר של רשת טלוויזיה כלשהי, 35% צפו באתרי חדשות ופחות מ-30% צרכו סרטונים דרך מנועי חיפוש כמו גוגל ויאהו. אחוזי הצפיה בווידאו ברשתות החברתיות, כמו MySpace ופייסבוק ובאתר המוזיקה iTunes, היו נמוכים עוד יותר.

הצופים ברשת אמרו שהיו צופים ביותר תכנים לו אלו היו זמינים באינטרנט. עם זאת, בניגוד למגמה השלטת בשנה שעברה, של היסטריה סביב תוכן גולשים, מהסקר עולה כי מרבית הגולשים מעדיפים תוכניות טלוויזיה וסרטים באורך מלא על פני סרטוני חובבים של גולשים אחרים, משדרי חדשות וספורט.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by