ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מישהו גיגל אותך 

מישהו גיגל אותך

 
 
מחשבים נענע 10

כמחצית מאוכלוסיית הגולשים המבוגרת משתמשת באינטרנט לחיפוש מידע על אנשים מוכרים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
יותר ממחצית מאוכלוסיית המבוגרים הגולשים - 53 אחוזים - חיפשו את עצמם או מישהו אחר ברשת, כך מדווחת סוכנות הידיעות AP על פי סקר שפורסם אתמול (א'). 47% חיפשו את עצמם, 36% דיווחו שחיפשו מישהו שהקשר עימו נותק, תשעה אחוזים חיפשו מידע על מישהו שהם יוצאים איתו. עם זאת, 60% אינם מוטרדים מכך שאפשר למצוא עליהם מידע באינטרנט.
 
מחפשים, אבל לא על בסיס קבוע (אילוסטרציה: SXC)
 מחפשים, אבל לא על בסיס קבוע (אילוסטרציה: SXC)   
יחד עם זאת, ב-ars technica דווח כי רק שלושה אחוזים מהגולשים נוהגים לנהל חיפושים כגון אלו על בסיס קבוע - 74 אחוזים טענו שעשו זאת פעם או פעמיים בלבד. 22% אמרו שהם עושים זאת "מדי פעם".

נתונים אלו, שפורסמו על ידי פרוייקט ה-Pew Internet & American Life, משקפים את מה שכולנו יודעים: יותר ויותר אנשים מנהלים חלק ניכר מחייהם ברשת, בעיקר מאז באו לעולם אתרי הווב 2.0, כגון YouTube, פליקר, פייסבוק ודומיהם, שמעודדים אותנו להעלות לרשת מידע אישי רב ככל האפשר - החל מסרטונים ותמונות, עבור בהעדפות אישיות וכלה במספר הטלפון הסלולרי.
 

לא מודאגים

הכמות הבלתי נתפסת של מידע שניתן למצוא ברשת מעוררת דאגה בקרב אחדים, אולם עורכי המחקר מדגישים את הממצא לפיו מרבית הגולשים אינם מודאגים מאובדן הפרטיות. כ-60% לא חשים צורך להגביל את המידע הזה, ורק 38% נוקטים בצעדים מעשיים על מנת לשלוט בו, ביניהם הגבלת הגישה לפרופילים שלהם ברשתות חברתיות לחברים בלבד.
 
 
עוד מצא המחקר כי 47 האחוזים שחיפשו את שמם באינטרנט מהווים עליה משמעותית בהשוואה ל-22% שעשו זאת בשנת 2002.

ב-San Fransisco Chronicle דווח כי קיימים הבדלי חיפוש מסויימים בין נשים לגברים: בעוד שהנשים נוהגות לחפש מישהו שהן יוצאות איתו או עתידות להיפגש עימו, הרי שהגברים נוטים דווקא לחפש חברים שלהם, מישהו מהעבר, קולגה לעבודה או מתחרה.

ולכל מחפשי העבודה, שימו לב: 11 אחוזים ממשתתפי הסקר גילו כי הם מחפשים ברשת מישהו שהם עתידים לשכור לעבודה או לעבוד איתו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by