ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
לייב ג'ורנל? דה! 

לייב ג'ורנל? דה!

 
 
רויטרס

חברת SixApart מכרה את פלטפורמת הבלוגים הוותיקה Live Journal לחברת תקשורת אינטרנט רוסית. הבלוגרים מודאגים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת Six Apart האמריקנית מכרה את פלטפורמת הבלוגים Live Journal ל-SUP, חברת תקשורת אינטרנט רוסית. האתר הוותיק משרת כ-14.3 מיליון מנויים וזוכה לכ-20 מיליון מבקרים מדי חודש. בכל יום מפרסמים הכותבים יותר מ-150 אלף רשומות חדשות.
 
הרביעית בפופולריות בארה"ב. Live Journal
 הרביעית בפופולריות בארה"ב. Live Journal   
"בזכות העיסקה תזכה Live Journal לפרסום ותגייס משקיעים שיסייעו לה לשגשג ולפרוח", אמר אנדרו פולסון, מנכ"ל SUP. פולסון מנהיג כעת תכנית בת 100 ימים, במסגרתה ייערכו שינויים ושיפורים במהירות ובפונקציונליות של האתר. בנוסף, SUP מקימה בימים אלו חברה בסן פרנסיסקו - LiveJournal INC, ממנה תיערך כל הפעילות התפעולית של האתר.

ב-2005 רכשה Six Apart את Live Journal מהמייסד המקורי שלה, בראד פיצפטריק, שיצר את האתר בשנת 1999, בעת שהיה סטודנט באוניברסיטת וושינגטון. עבורו, זו היתה דרך להישאר בקשר עם חבריו ולעדכן אותם על מה המתרחש בחיי היומיום שלו.

על פי תוצאות מחקר שוק שנערך לאחרונה, Live Journal היא פלטפורמת הבלוגים הרביעית בפופולריות שלה בקרב תושבי ארה"ב, כאשר לפניה בדירוג נמצאות MySpace, Google Blogger ו-Yahoo 360.
 

ומה אומרים הבלוגרים?

מהלך מכירת האתר לגוף רוסי מדאיג חלק מהבלוגרים, שעוררו גל רחב של סימני שאלה ושל חששות: האם הבלוגים יועברו לפלטפורמה אחרת? האם פרטים אישיים של הכותבים יימסרו לידי הממשל הרוסי? האם חלה על SUP מחוייבות לשמירה על סודיות ופרטיות המנויים? האם תנאי השימוש של SUP יחולו גם על המנויים הרוסים החדשים שלה?
 
 
Live Journal מצידה, ניסתה להרגיע את הגולשים ולהעביר להם מסר על פיו ה"עסקים כרגיל", והעברת הבעלות תהיה, למעשה, שקופה למשתמש ולא תשפיע עליו כלל - למעט השיפורים שיוכנסו והאפשרות לכתוב פוסטים באותיות קיריליות. תנאי השימוש הרגילים של האתר יחולו על כלל המנויים ושום פיסת מידע אישי עליהם לא תועבר לידי הממשל הרוסי.

גם פיצפטריק ניסה להרגיע את הרוחות. בפוסט שהקדיש לנושא בבלוג שלו, Brad's Life, כתב המייסד: "אני מבין שהחששות הפוליטיים והדאגה מההשלכות של המהלך הזה מרובים מכדי שאוכל בעצמי להפיג אותם, אבל הייתי רוצה לשתף אתכם בנקודת מבט אחרת על העניין". הוא הדגיש בעיקר את היתרון הכספי הגלום במכירה, שעשוי, בטווח הארוך, להועיל למשתמשים. מעיון בתגובות לפוסט נראה כי הוא מתקשה לשכנע - המנויים עדיין חוששים מדליפת פרטיהם האישיים לגורמים בלתי רצויים מבחינתם, כמו גם משינוי אופיה של רשת הבלוגים הוותיקה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by