ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
רעבים ב-YouTube 

רעבים ב-YouTube

 
 
רויטרס

תוכנית המזון של האו"ם קוראת ליוצרי סרטים לקחת חלק בהעלאת המודעות הציבורית לרעב, ומכריזה על תחרות נושאת פרסים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הרשת ממשיכה לשמש במה לפעילות חברתית. סוכנות המזון של האו"ם קראה אתמול (ד') ליוצרי סרטים מתחילים לסייע לה להעלות את המודעות הציבורית לרעב, באמצעות הצגת העוני המתסכל של אוכלוסיות גדולות בעולם באתר Youtube. ה-WFP (תוכנית המזון של האו"ם) הכריזה על תחרות ליצירת "סרטונים באורך 30-60 שניות, שייצרו באזז בקהילה המקוונת בכל הנוגע לרעב העולמי".
 
850 מיליון רעבים בעולם (צילום: רויטרס)
 850 מיליון רעבים בעולם (צילום: רויטרס)   
"אלו מאיתנו שעמלים יום יום ושעה שעה על השגת מזון לרעבים עלולים להתייאש לנוכח המצב השורר כיום, בו כה מעט אנשים מבינים שהרעב אורב בכל פינה והורג ילד בכל חמש שניות", אמרה מנהלת התקשורת של הארגון, ננסי רומאן.

חמשת הסרטים הטובים ביותר יועלו לערוץ הייעודי של WFP, כאשר הקולנוען המנצח יזכה בביקור באחד ממרכזי הסיוע של הארגון באפריקה, אסיה או אמריקה הלטינית. ב-YouTube כבר מוצג וידאו קליפ שיצר הארגון, בו נראים צילומים של אנשים בתחרויות אוכל, בעודם בולעים כמויות של נקניקיות וצלחות עמוסות ספגטי, כשברקע נשמע השיר Piggies של הביטלס. בסוף הסרטון, מופיעה השורה: "850 מיליון איש הולכים לישון רעבים כל לילה...שתפו".

לדברי ה-WFP, יוצרי סרטים יכולים להגדיל את סיכויי הזכיה שלהם באמצעות פרסום הסרטים גם בבלוגים ורשתות חברתיות כמו MySpace ו-Facebook. מועד הסיום של התחרות הוא יולי 2008.

זו אינה הפעם הראשונה שהארגון משתמש בטכנולוגיה כדי לעורר מודעות לפעילותו. ב-2005 השיק ה-WFP משחק מחשב לילדים, שנקרא Food Force, בו השחקנים יכולים לתכנן משלוחי חירום של מזון שיונחתו במקומות בהם נמצאים אנשים רעבים. בנוסף, הארגון משתף פעולה עם ג'ון ברין, שפיתח משחק מקוון בו מוזמנים הגולשים לתרום מנות מזון לרעבים בעולם.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by