ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
הרשת של ספיידרמן 

הרשת של ספיידרמן

 
 
רויטרס

Marvel, המוציאה לאור של מגוון כותרי קומיקס פופולריים, הכריזה על השקתו של אתר בו ניתן יהיה לקרוא עותקים חדשים וישנים של X-Men, ארבעת המופלאים ועוד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ספיידרמן עשוי לטוות רשת של קורים בקומיקס, אבל אנשי Marvel מקווים שהוא יסתדר לא פחות טוב ברשת שנקראת אינטרנט. החברה, שמוציאה לאור שלל כותרי קומיקס ידועים, ביניהם X-Men, Fantastic Four ו-The Avengers, בישרה אתמול (ג') על השקתו של אתר שיאפשר גישה לאלפי ספרי הקומיקס שלה.
 
 
"זו חווית בידור שונה, גלישה לעומת קריאה בספר", אמר נשיא החברה, דן באקלי. "זהו חלק מהותי בתוכנית ההוצאה לאור הכוללת שלנו", הוסיף.

לדברי באקלי, באתר יוצעו 2,500 קומיקסים, מתוכם 250 יהיו זמינים לקריאה חינם לפרק זמן מסוים, על מנת למשוך גולשים לשלם. מנוי לאתר יעלה 9.99 דולר לחודש או 4.99 דולר לחודש לרוכשים מנוי לשנה.

בכל שבוע יתווספו לאתר 20 ספרים, שיכללו גם מהדורות אספנים וגם תכנים חדשים. בין הכותרים הישנים יהיו 100 העותקים הראשונים של Amazing Spider-Man וה-The Fantastic Four, כמו גם גיליון 66 המקורי של Uncanny X-Men ו-50 העותקים הראשונים של ה-The Avengers. גיבורי על נוספים שיככבו באתר: Incredible Hulk, Wolverine ו-Silver Surfer.

הכותרים החדשים יכללו את Astonishing X-Men של ג'וס וודון, The House of M, Young Avengers ו-Runaways. הגולשים יוכלו גם לצפות בהופעת הבכורה של נבלים כמו ד"ר אוקטופוס, Sandman, Lizard וד"ר דום, וכן את הופעתה ההיסטורית של החליפה השחורה של ספיידרמן.

לרגל ההשקה המקוונת, Marvel שיפרה את איכות התצוגה של כמה מהכותרים, באמצעות המרתם לפורמט דיגיטלי וצביעתם מחדש.
 

בניגוד למגמה

בעוד שבאקלי מודע לכך שהמעבר לאינטרנט לא צפוי להניב רווחים גבוהים עבור החברה, הוא בכל זאת סבור שזוהי תוספת משמעותית להיצע. נכון להיום מוכרת Marvel מגזינים בדוכני עיתונים, אולם המכירות, כך מעיד הנשיא, נמצאות בירידה מתמדת מזה עשור.

הצעד של Marvel עומד בסתירה למגמת הפתיחות שמגלים לאחרונה עיתונים וכתבי עת בעלי נוכחות מקוונת. הניו יורק טיימס והפייננשל טיימס למשל, מתירים גישה חינם לתכנים שעד כה היו בתשלום (ובדרכם הולך גם הוול סטריט ג'ורנל), ועוברים למודל עיסקי מבוסס פרסומות.

באקלי סבור שאופי התכנים המוצעים מבדיל בין המודלים. "הספרים והמגזינים שלנו שונים בכך שלא ניתן להשיגם בחינם באותה הקלות של עיתונים", ציין.

רוצים את הדבר האמיתי

דניס ווב, בעליה של Comics and Cards Collectorama בווירג'יניה, נשמע אופטימי פחות ביחס לסיכויי ההצלחה של האתר, ויכולתו למשוך את הקהל שעד כה, השקיע כסף ברכישת ספרים וחוברות מודפסים. "לדעתי רוב האנשים יעדיפו לקנות את הקומיקס שלהם בדפוס ולקרוא אותו מתי ואיפה שנוח להם", אמר.

"איני חושב שהם ירצו להיות מוגבלים לאינטרנט, כי אספנים רוצים את החפץ האמיתי ביד", הבהיר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by