ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מותו של מגזין הגיימינג 

מותו של מגזין הגיימינג

 
 
אילן גלר, גיימר

צרות בעולם מגזיני המשחקים: בארץ הקרב הוכרע כבר מזמן לטובת האינטרנט, אבל האם בעולם עוד יש עתיד למגזיני הדפוס?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
האם האינטרנט ניצח את מגזין המשחקים? בישראל התשובה ברורה למדי - לא נותר לנו עוד מגזין משחקים מודפס אחד, לעומת תקופות אחרות בהן בחר הגיימר הישראלי בין שלושה מגזינים עבריים שונים.
 
 
בארה"ב המצב קצת פחות נורא, ומספר מגזינים פופולריים עדיין מופצים לחנויות, אך על פי הניו יורק טיימס, גם זמנם נראה קצוב.

שתי החברות הגדולות ביותר בארה"ב שמפיקות מגזיני משחקים - Ziff Davis Media ו-Future US, עוסקות בחודשים האחרונים במאמץ להגדלת נוכחותן באינטרנט, ובחיזוק הקשר בין המגזינים והאתרים. אך הם עדיין מאמינים בדפוס. "אם כל מה שאנחנו צריכים זה מידע, האינטרנט ינצח", מסביר סיימון קוקס, סגן נשיא לענייני תוכן ב-Ziff Davis. "אבל אנשים רוצים גם תוכן ונקודת מבט [ייחודית]".

בינתיים, היקף ההפצה של מגזיני המשחקים הפופולהריים ממשיך לרדת. PC Gamer, שהופץ ב-300,271 עותקים בשנת 2003, יופץ השנה רק ב-210,369 עותקים.

הגיימרים זקוקים לעדכונים מהירים ופעילות מסביב לשעון, דרישות שמגזין מודפס פשוט לא יוכל לעמוד בהן.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by