ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסומות ב-Facebook 

פרסומות ב-Facebook

 
 
רויטרס ומחשבים נענע 10

הרשת החברתית הפופולרית תאפשר למפרסמים לחדור עמוק לתוך הפרופילים של משתמשיה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
דוגמה לפרסומת חברתית באתר (צילומסך)
 דוגמה לפרסומת חברתית באתר (צילומסך)   
הרשת החברתית Facebook השיקה אתמול (ג') מערכת פרסום חדשה, שתאפשר לחברות לשלב פרסומות בפרופילים האישיים של יותר מ-50 מיליון משתמשיה, וליצור עמודים ייעודיים באתרי האינטרנט שלהן.

החברה כבר חתמה על חוזים עם כמה עשרות שותפים למערכת הפרסום החדשה, ביניהם חברת התקשורת Verizon, רשת ספריות הווידאו Blockbuster ואתר המסחר המקוון eBay.

"כשאנשים נכנסים לעמוד שלך ואומרים שהם מעריצים את המותג שלך, זה מופיע ב-Mini-Feed שלהם", אמר מנכ"ל החברה, מארק צוקרברג, בהתייחסו לרשימת העדכונים לגבי המשתמשים ברשימת החברים, שהיא אחד מצירי הפעילות המרכזיים באתר.
 

אתגר למתחרים

 
שותפויות הפרסום של Facebook עשויות להציב אתגר חדש לרשת הפרסום של גוגל, וכן ל-MySpace, הרשת החברתית הגדולה בעולם. שתי החברות מבקשות להציע למפרסמים דרכים ישירות ויעילות יותר להגיע לקהל הגולשים ברשת.

לפני חודש, רכשה מיקרוסופט נתח מיעוט באתר, לפי שווי שוק של 15 מיליארד דולר, מתוך ציפיה שתוכל לכרות נתונים רלוונטיים עבור מפרסמים מפרופילי המשתמשים של הרשת החברתית.

משתמשי האתר מנהלים עמודי פרופיל משל עצמם, אליהם הם מעלים עדכונים על פעולותיהם היומיות, תמונות, תחביבים ומידע אחר. עדכונים אלו נשלחים אל חבריהם והקבוצות אליהם הם משתייכם באמצעות "פיד עדכונים" (News Feed).

בפיד זה צופים עשרות או מאות מחבריהם של המשתמשים, וכך נוצרת מערכת של המלצות והפניות שמשודרות מיידית. עם תשתית הפרסום החדשה, הגולשים יוכלו להציג מידע על הפעילות המקוונת שלהם, הכולל אתרים בהם הם מבקרים ומוצרים שהם קונים.

מפרסמים שמצטרפים לרשת יוכלו לרכוש פרסומת קטנה בפיד העדכונים בכל פעם ששמם יוזכר בו. עוד השיקה Facebook מערכת שתאפשר למפרסמים להתביית על קהלי יעד לפי מילות מפתח.
 

גדלה במהירות

Facebook, שהיתה בעבר יעד מועדף על סטודנטים אמריקנים, גדלה בצורה חסרת תקדים אחרי שפתחה את שעריה לציבור הרחב לפתיחת עמודים אישיים, והציעה למפתחי תוכנה לשלב יישומי צד שלישי ברשת. צוקרברג אמר ש-Facebook חצתה את קו 50 מיליון המשתמשים הפעילים חודשיים לפני התחזיות.

שותפים אחרים ברשת הפרסום כוללים אתרי מדיה כמו CollegeHumor.com, CBS, ניו יורק טיימס, סוני וכן חברות כמו ה-NBA, קוקה קולה ו-Unilever. ‏
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by