ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
Hulu הושק 

Hulu הושק

 
 
רויטרס

מיזם הווידאו המדובר של NBC ו-News Corp הושק ביממה האחרונה בגירסת בטא סגורה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hulu, שירות הווידאו המקוון של שתי ענקיות מדיה אמריקניות, החל היום (ב') לפעול בגירסת בטא סגורה, בנסיון השאפתני ביותר של תעשיית הבידור לחזר אחרי הצופים בכל פלטפורמה בה יבחרו. המיזם המשותף ל-NBC ו-News Corp התקשה בתחילה לגייס שותפי תוכן אחרים, כמו Viacom או דיסני, אולם כעת חברו אליו גם סוני ו-MGM, שיציעו סרטים ותוכניות טלוויזיה משלהם באתר.
 
Hulu. עיצוב לא אופייני (צילומסך)
 Hulu. עיצוב לא אופייני (צילומסך)   
השירות המדובר, שיתבסס על פרסומות, מושק בימים שבהם הצרכנים מעוניינים לצפות בכמה שיותר תכני וידאו - וידאו קליפים, תוכניות טלוויזיה ועוד - על גבי האינטרנט, ולאו דווקא במסך הטלוויזיה. אך למרות הגב הכלכלי החזק שמאחורי Hulu, המיזם עורר ספקנות רבה בקרב אנשי אינטרנט ותקשורת גם יחד, שחלקם מציעים תכנים באתרים ייעודיים משלהם ואחרים משתפים פעולה עם חנויות מקוונות כמו iTunes או פשוט מציעים אותם לצפיה חינם.

אך גם החברות הללו, ששוויו של המיזם שלהם מוערך בכמיליארד דולר, טרם הצליחו לסחוף את מאות מיליוני הגולשים שמבקרים בקביעות בשירותים כמו YouTube של גוגל, אתר שיתוף הווידאו המוביל ברשת.

"אנחנו עדיין ממתינים לתחילת הסיבוב השני בכל הנוגע לווידאו מקוון", אמר ג'יימס מקיווי, אנליסט בחברת המחקר פורסטר.
 

לשתף סרטים

 
Hulu יחל להציע בקרוב כ-90 תוכניות טלוויזיה של ארבע השותפות, וכן של חברות קטנות יותר, שיאפשרו לצפות בפרקים חדשים וישנים של סדרות להיט כמו "גיבורים", "משפחת סימפסונס", מיאמי ווייס" ו"צוות לעניין". בנוסף, יוצעו 10 סרטי קולנוע באורך מלא, ביניהם "מועדון ארוחת הבוקר", "האחים בלוז" ואחרים.

זמן קצר לאחר שיחל השלב הנסיוני של האתר, התוכניות הללו יהיו זמינות לצפיה גם במספר אתרים גדולים, כדוגמת AOL, MSN, יאהו ועוד. "בהתחשב בעובדה שהם נכנסו לשוק באיחור, אני חייב להודות שהם מציעים תוכן עשיר יותר מהמצופה", ציין מקיווי.

לדבריו, אחד הפיצ'רים המפתיעים באתר הוא האפשרות לשתף ולשלב סדרות וסרטים באורך מלא באמצעות האינטרנט. אחרי הכל, מדובר בשירות הנשלט בידי תאגידי מדיה גדולים, שכל ההיסטוריה שלהם רצופה בנסיונות לפקח על הגישה לתוכן שלהם.
 
 

לא מתחרה ב-YouTube

על אף ש-Hulu זכה בתקשורת לכינוי "Youtube Killer", הרי שג'ייסון קילאר, מנכ"ל האתר ולשעבר בכיר באמזון, טוען כי האתר לא שם לו למטרה לשדר סרטונים, אלא סרטים ותוכניות טלוויזיה באורך מלא. "אנחנו רוצים להעניק גישה לתוכן איכותי", אמר בהתייחסו להיצע הווידאו קליפים והסרטונים הקצרים הגודש את YouTube.

הווידאו באתר, במעוצב בצורה מינימליסטית ובלתי אופיינית לאתר תאגידי, מוצג בתוך חלונית שמוצבת בחלקו העליון של המסך, ומספקת תצוגה רחבה. ניתן להגדיל את הסרטון כך שימלא את המסך או לקבוע אותו כחלונית נפרדת מהאתר.

אחת התכונות הייחודיות לאתר, שנוצרה על ידי צוות שמרביתו מנהלים מתחום התקשורת והאינטרנט, היא האפשרות לגשת לסצינה ספציפית בווידאו ולשתפה עם גולשים אחרים. אם כי העובדה שבאתר יש רק תוכן באורך מלא הופכת את מציאת הסצינה המסוימת הזו לבעייתית יותר מאשר ב-YouTube למשל.
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by