ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
StumbleUpon תחפש 

StumbleUpon תחפש

 
 
רויטרס

שירות חדש של האתר הפופולרי מבטיח לשנות את הדרך בה אנו תופסים את החיפוש באינטרנט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
SumbleUpon, שגרמה ל-3.7 מיליון גולשים להשתמש בשיטת ה"אגודל מעלה ואגודל מטה" לצורך דירוג אתרים וסרטונים, מסרה שלשום (ב') על השקתו הקרובה של מנגנון ביקורות חיפושים (SearchReviews) באתרים גדולים.

ביקורות החיפושים יהיו זמינות למשתמשי StumbleUpon, שיורידו ויתקינו את סרגל הכלים שלה לדפדפן, ויוכלו לראות אייקונים צבעוניים קטנים לצד הלינקים שחבריהם דירגו. אלו יופיעו מעל תשעה מהאתרים הפופולריים ביותר ברשת, ויכללו את כל הלינקים שסומנו במנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו, MSN, AOL או Ask. הדירוגים יופיעו גם ב-Google News, Yahoo News, פליקר, וויקיפדיה ו-YouTube.
 
 
 
"עכשיו אנשים יכולים להגיד 'זה דף טוב' לעומת פשוט לדרג את הדפים הפופולריים ביותר", הסביר הארכיטקט הראשי של StumbleUpon, גארט קמפ. לדבריו, "אפשר לחסוך הרבה זמן במציאת דברים מענייינים שמופיעים נמוך יותר בעמודי החיפוש".
 

סוג חדש של חיפוש

מאז נוסדה StumbleUpon בידי סטודנטים למחשבים מקנדה, לפני שש שנים, דירגו משתמשיה כ-13 מיליון אתרים.
 
 
"אם זה יצליח וביקורות החיפוש ישיגו מסה קריטית, הן ישנו את מה שנחשב לפופולרי ברשת, ואץ הדרך בה אנחנו מודדים פופולריות", פסקה קרלה תומפסון, אנליסטית בחברת המחקר Guidewire, אולם הוסיפה הסתייגות: "אבל StumbleUpon תצטרך להשיג בסיס משתמשים גדול בהרבה לפני שתוכל להתחיל להשפיע על מה פופולרי או לא ב-YouTube".

מנגנון הדירוג אמור למעשה לבצע התאמה אישית של התכונה האחידה, של גילוי לינקים מעניינים ברשת. הכוכבים שמופיעים ליד לינקים או סרטונים, מלווים באייקונים שמורים אילו חברים דירגו את האתר הזה.

"יש לנו קשר בין מסד נתונים לרשת חברתית שאין לאף אחד אחר. בעתיד אפשר לתאר שלכל אתר גדול יהיו דירוגי StumbleUpon", אמר קמפ.

השירות מבוסס על דירוגים שתורמים משתמשי StumbleUpon באמצעות הקלקה מהירה. מיליוני גולשים כבר מעורבים בפעילות, ורמת האמינות והשימושיות של המערכת עולה ככל שיותר אנשים משתמשים בו. למעשה, ביקורות החיפושים הלא פולשניות עשויות לעודד גולשים להיכנס לאתרים שלא היו מקדישים להם זמן אלמלא זכו להמלצת חבריהם.
 

הפרטיות מובטחת

על מנת לאתר את החברים, StumbleUpon מבקשת מהמשתמש רשות לגשת לרשימת אנשי הקשר שלו, ולאתר משתמשים אחרים בתוכנה. זה אולי נשמע פולשני, אך בכירים בחברה טוענים שהפרטיות מובטחת.

תומפסון גם אמר שאין שום דבר בלתי חוקי במתן מידע נוסף על אתרים קיימים, וכי מבחינה טכנית, StumbleUpon משלבת את המידע החדש בקוד של העמודים ללא שנדרש כל מאמץ מצד המשתמשים.

נכון להיום מעדיפה eBay, בעלת החברה, להמשיך להפעיל את StumbleUpon כגוף עצמאי, כאשר בעתיד, אמורים הדירוגים של החברה הקטנה, המונה 19 עובדים, להשתלב בתוך שירותים אחרים של ענקית המכירות הפומביות, ביניהם גם תוכנת הטלפוניה Skype.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by