ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
האינטרנט עוברת לטלוויזיה 

האינטרנט עוברת לטלוויזיה

 
 
מחשבים נענע 10

רשת Current, מייסודו של אל גור, תאפשר לצופים לבחור איזה חדשות ישודרו בטלוויזיה, ולהגיב במסגרת התוכניות עצמן

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Current, רשת הטלוויזיה של סגן נשיא ארה"ב לשעבר וחתן פרס נובל הטרי אל גור, מאמצת אסטרטגיית אינטרנט חדשה, במסגרתה תפנה אל הצופים כדי שאלה יגישו לה סרטי וידאו ופרשנויות, שיהפכו לחדשות.
 
Current. שילוב בין אינטרנט וטלוויזיה (מהאתר)
 Current. שילוב בין אינטרנט וטלוויזיה (מהאתר)   
הרשת כבר מאפשרת לצלמי וידאו מקצועיים להגיש באמצעותה סרטונים חדשותיים, ועתה היא הולכת כמה צעדים נוספים קדימה, בכך שהיא מבקשת מהמשתמשים למסור לה מידע שתוכל להפוך לחדשות. את שידורי הרשת ניתן לקלוט באמצעות כבלים ולווין באזורים מסוימים של ארה"ב, בריטניה ואירלנד.

לאפשר לצופים ליצור חדשות

Current אימצה באתרה כמה וכמה מהטרנדים היותר פופולריים כיום באינטרנט. כך למשל, המשתמשים הנרשמים לאתר מוזמנים לתרום תכנים מסוימים, באופן דומה לאנציקלופדיה החופשית וויקיפדיה.

בהציגה את אתר האינטרנט החדש שלה בפני צופים וספקי תוכן, טענה החברה כי היא זו שיצרה את רשת הטלוויזיה והאינטרנט המשולבת הראשונה, שבאמת מאפשרת לצופים ליצור חדשות ולהצביע אודות המידע הכי רלוונטי עבורם.

"במשך שנים הניסיון לאחד טלוויזיה ואינטרנט היה למעשה שיכפול של תוכן ממדיום אחד על גבי מדיום אחר", אמר מנכ"ל Current, ג'ואל הייט, שהקים את החברה יחד עם גור.
 

מעודדים את הגולשים להשתתף בעשיה

יש גם אנימציות. מהתכנית SuperNews (צילומסך)
 יש גם אנימציות. מהתכנית SuperNews (צילומסך)   
בנסיונות מוקדמים שערכה, עודדה Current את הגולשים לקחת חלק במה שמכונה "עיתונות אזרחית", ולכתוב פוסטים אודות נושאים חדשותיים, להעלות תמונות ואנימציות, לשלב קטעי וידאו מ-YouTube וכן לשלוח תגובות כתובות או מצולמות.

בשנתיים הראשונות להקמתה, תוכניות הטלוויזיה של הרשת כללו התייחסויות קבועות לחומרים מקוונים, אך אתר האינטרנט שלה תפקד בעיקר כמקום בו יכלו אלפי צלמי וידאו מקצועיים או חצי מקצועיים להגיש את עבודותיהם, ללמוד יכולות חדשות ולהשתתף בעבודות עריכה משותפות.

תוכנית הטלוויזיה של Current מורכבות מקטעי וידאו קצרים, שלרוב, אורכם פחות מ-15 דקות, המורכבים מתורמי תוכן רבים. בעודה דבקה בסטנדרטים מקצועיים של שידור בכל הנוגע לסרטונים המרכזיים שלה, Current מעודדת משתמשים להגיש תגובות לכתבות.

אלו מגיעות לרוב בסגנון וידוי בחדר השינה, בהם המשתמש יושב בפני מצלמת הרשת הביתית, שלו כמו ב-YouTube.

סקר שנערך בקרב משתמשי הרשת העלה, כי כ-70 אחוזים מהם צופה בתוכניות בעודו מבצע משימות אחרות על המחשב. תכונה זו טיפוסית לקהל היעד של הרשת, בגילאי 18-34, שנוטשים את הטלוויזיה הפסיבית המסורתית.
 
 

צופה אקטיבי לעומת צופה פסיבי

 
"זה עוסק בלהיות מעורב באופן פעיל יותר בחדשות", אומר מייק מק'גוויר, אנליסט בחברת המחקר גרטנר, שתודרך אודות התוכנית "טלוויזיה פוגשת אינטרנט" של Current. "(היוזמה) מניחה שמדובר בצרכן אקטיבי למדי, בניגוד למה שאנו רגילים", ציין, והעיר כי השאלה היא "האם זו התנהגות של קהל המונים? כנראה שלא. האתגר הוא להרחיב את גרעין המשתמשים".

בחודש שעבר Current זכתה בפרס האמי לטלוויזיה אינטרקטיבית.

התכונות החדשות של האתר, שהוצגו אתמול (ב'), אמורות להעניק לצופים משקל רב יותר בתקשורת, וכן לתת הקשר נרחב יותר לכל פיסת מידע באתר. מטרה זו מושגת באמצעות קבלת משוב מגוון מהצופים, דבר הנותן למשתמשים מקום בהחלטה מה יגיע לשידור ומה לא.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by