ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
שם יש אנשים שמחים 
 
 שימו לב למכנסי הברמודה האופנתיים   
 
מערכת חיים ברשת

קבלו את הקהילה הוירטואלית החדשה – הלאה לצ'טים האנונימים! מעתה ברשת לכל איש יש שם, פרצוף, כלב, אופנוע שטח ומניקוריסטית צמודה.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
זוכרים את המשל שלמדנו ברחוב סומסום על הילד שמתרוצץ לו בין שתי מפלצות חביבות, צורח "אני רוצה להיות שם" ומתאכזב כל פעם שהוא מגלה שהוא נמצא "כאן"? סטארט-אפ אמריקאי העולה בימים אלו על המפה הוירטואלית, בהחלט יכול לנפק לאותו ילד נודניק את מבוקשו.

פרוייקט הקהילה הוירטואלית הנקרא "There" (שם), שרוכז ע"י מספר פליטי סטארט אפים שונים מעמק הסיליקון, שבאמתחתם 33 מיליון דולר והרבה תקוות, עלה ביום רביעי לאוויר עם גרסת נסיון, למה שעתיד להיות, כך מקווים היזמים, עולם מקוון משגשג, שבו יכולים המשתמשים לפעול תוך שימוש בדמויות דיגיטליות בדויות, תפורות לפי הזמנה.

חברת There אשר עובדת בחשאי על פרוייקט הקהילה הוירטואלית כבר למעלה מארבע שנים, פתחה גרסת בטא חינמית לקהל, על גבי אתר החברה.


תחרות היא שם המשחק

המשחק עלה לאוויר שבועות בודדים לאחר שחברת משחקי הוידאו הגדולה בעולם "Electronic Arts", שיגרה את "סימס און-ליין" משחק למנויים עם קהילה שלה מאפיינים רבים, כגון אינטראקציה חברתית דרך דמויות דיגיטליות.

שתי החברות מכוונות בדיוק לאותו פלח שוק – צ'טים און-ליין עם חברים, בסביבה עשירה ואינטראקטיבית יותר מאשר תוכניות המסרים המיידיים הקיימות בשוק.

חברת "There" מצידה, מעוניינת ליצור עולם וירטואלי, שלמשתתפים בו יש "אווטרים" (ביטוי הודי שפירושו התגלמות), דמויות דיגיטליות אשר את הופעתן יכולים המשתמשים לשנות על פי גחמתם (בתשלום נוסף כמובן).

שיחות מיוצגות כבועות דיבור (בסגנון קומיקס), ושיחות בחברותא יכולות להתרחש סביב המדורה הוירטואלית, לדוגמה. הדמויות יכולות גם להפגין מגוון נאה של מחוות פיזיות כגון חיוכים ופיהוקים (מעניין אם ניתנת להן החירות לחטט באף בפומבי).


כסף הוא שם נוסף למשחק

לחברה יש שתי דרכים לחלוב מהמשתמשים כסף עבור התענוג להיות חבר: דמי מנוי חודשיים, בסך שעוד טרם נקבע, והכנסות ממכירת מוצרים ושירותים תוך כדי המשחק, כגון האפשרות לרכוש ג'ינסים ונעליים ממותגים מובילים (וכיוון שמדובר בעולם וירטואלי שום ילד וייטנמי בן 10 לא הזיע על תפירת הנעליים הללו), או לעשות טיפול פנים.

החברה כבר פרסמה מודעות גיוס למשרות "מתאם פעילות ספורט און-ליין" ו-"מתאם פעילות אופנה און-ליין", אנשים שלדברי החברה, חייבים להיות מנוסים עם משתמשי און-ליין, ועם מיומנות לתת לחברים חדשים הרגשה טובה. או כפי שניתן לפרש זאת, החברה החלה לשכור אנשים שיהיו נחמדים אליכם עד שתמצאו חברים באמת, כמה מעודד.

וכיצד ישלמו השחקנים על כל התענוגות החומריים המציג בפניהם העולם הוירטואלי? ב"שם-דולרים" (Therebucks) כמובן. את המעות הדיגיטליות יוכלו המשתמשים להרוויח בזיעת אפם בדרכים שונות או פשוט לרכוש אותם ישירות בעזרת כרטיס האשראי (זה מהארנק הלא וירטואלי שלהם), על מנת לצייד את התגלמותם הדיגיטלית בבגדים ושאר אביזרים.

החברה אף מוציאה כלי פיתוח המאפשר לחברי הקהילה לתכנן, ליצור ולמכור ביגוד, ריהוט וכלי תחבורה משל עצמם. ממש עולם חדש מופלא.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by