ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
החייזרים חוזרים 

החייזרים חוזרים

 
 
יניב דקל, גיימר

מצויד במנוע Unreal3, גרפיקה עוצרת נשימה ומערכת מורל-צוות חדשנית, Blacksite: Area 51 המסקרן מתיימר להיות כותר הפעולה הטוב ביותר שיגיע למדפים. בקרוב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כש-Area 51 הגיע למדפי החנויות, אי שם בשנת 2005, הוא התקשה מאוד לבלוט ככותר פעולה סולידי. זה לא היה בגלל שהוא הוצף בבעיות טכניות, עמד כנגד תחרות קשה או סבל ממחסור בפרסום, אלא פשוט כי הוא היה משחק סטנדרטי שלא חידש כמעט שום דבר. גם העובדה שמרלין מנסון נתן למשחק את חסותו לא עזרה יותר מדי.
 
 
עכשיו, שנתיים אחרי, הדור הבא של הקונסולות הגיע והביא איתו שלל אפשרויות והזדמנויות חדשות, וב-Midway החליטו לתת לבסיס הסודי בנוואדה צ'אנס נוסף.

Blacksite אינו המשך ישיר ל-Area 51, אך הוא מבוסס על אותו עולם. המשחק נפתח בעירק (לא דבר שגרתי במשחקי חייזרים), והמטרה במשימת הפתיחה היא להרוג טרוריסט שככל הנראה מחביא נשק כלשהו להשמדה המונית. התפתחות העניינים בעירק היא זו שתוביל אתכם להיות חלק מהכוח הנלחם בפלישת החייזרים המתרחשת כמה שנים מאוחר יותר.

בשלב זה עדיין לא ידועים פרטים נוספים על העלילה, אך נראה שמאחורי האקשן נרקם סיפור די מעניין.
 

מורל גבוה

 
בדומה לקודמו, את רוב זמנכם במשחק תבלו בשיתוף פעולה עם צוות מיומן היטב, אך אין זה אומר שהמשחק יכלול מערכת תפריטים לניתוב פקודות בזמן אמת (בדומה למשחקים טקטיים מבוססי חוליה). במספר ראיונות, המפתחים שמו דגש פעם אחר פעם על כך שהם רוצים להגיע למצב בו השימוש בצוות יהיה פשוט כמו שימוש באקדח.

כל מה שיהיה על השחקן לעשות זה לכוון למטרה (דלת, מחסה, אויב) וללחוץ על מקש - הצוות כבר ידאג לשאר.

אחד המאפיינים המעניינים יותר של החוליה הוא יישום מערכת מורל, מה שאומר שהתנהגותם של חברי הצוות תחת פיקודכם תהיה תלויה רבות בביצועים שלכם בשדה הקרב. אם תקחו חלק פעיל בקרבות, תצליחו להשחיל כמה פגיעות ראש ותילחמו גב אל גב עם אנשיכם, הם יקחו דוגמה ממעשיכם ויהיו אפקטיביים יותר כנגד האויב.

אם, לעומת זאת, הם יראו שכל מה שאתם עושים זה לתפוס מחסה ולפקד עליהם מתחת לשולחן הפוך, רמת הביצועים שלהם תרד, הם ישחררו די מעט כדורים ויבלו את רוב זמנם מאחורי קירות.
 
 
 

מנוע Unreal 3 במיטבו

 
בעוד שהמשחק הקודם התמקד במקומות סגורים בתוך הבסיס השמור, Blacksite עושה את ההיפך. רוב המקומות בהם תבקרו יהיו סביבות פתוחות וגדולות בעיירה רייצ'ל, הנושקת לאזור 51 שבארה"ב. מדובר באזור מדברי ללא הרבה תושבים, אך עם הרבה מאוד שטח פנוי המסוגל להכיל בתוכו קרבות ארוכים, מתישים ונרחבים.

השינוי בתפאורה איפשר למפתחים ליצור כמה מהסצנות המרהיבות ביותר שנראו עד כה על הקונסולה של מיקרוסופט. בשלב מסוים, השחקן טס עם הצוות שלו במספר מסוקים לאורך כביש מהיר במדבר. לאחר כמה רגעים של שקט פורצים יצורים ענקיים דמויי תולעת מתוך האדמה ודרך הכביש, ומתחיל קרב אווירי חדור אדרנלין בו הטייס נאבק להשאיר את המסוק באוויר בזמן שהשחקן משחרר את כל מה שיש למכונת היריה שלו לתת.

תרחיש זה הוא רק אחד מתוך רבים השזורים ברחבי כל המשחק, כך שרוב הסיכויים הם שלא יהיה מקום לשעמום.
 
 

גרפיקה עוצרת נשימה

 
ממה שניתן לראות בדמו הקצרצר שיצא ל-Xbox 360 ובסרטונים ובתמונות שפורסמו בינתיים, אפשר לומר בוודאות שהמשחק נראה פשוט נהדר. Blacksite הוא בין החלוצים הפועלים על מנוע Unreal 3, והוא עושה זאת תוך כדי שמירה על קצב תמונות קבוע של 30 FPS, שמבטיח חווית משחק זורמת וגרפיקה עוצרת נשימה.

המשחק מתאפיין גם בחוסר מוחלט של סרטוני קישור: כל המידע העלילתי והאירועים המתוסרטים יועברו לשחקן הישר מתוך עיניה של הדמות שלו, ומדי פעם ילוו באפקטים של הילוך איטי וזום המעצימים את החוויה עוד יותר. לדברי המפתחים, הדבר יאפשר "התחברות אמיתית יותר עם המתרחש".

Blacksite הוא אחת ההבטחות הגדולות יותר של הרבעון האחרון השנה, גם כי הוא עוצב ככותר פעולה איכותי, וגם כי הוא נושא את דגל Unreal3 גבוה מעליו. המשחק מתוכנן לצאת ל-PS3, Xbox 360 ו-PC, ואם יצליח לעמוד בציפיות - ייזכר למשך תקופה ארוכה.
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by