ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ההיסטריה סביב Halo 3 

ההיסטריה סביב Halo 3

 
 
רויטרס

הכותר האחרון בטרילוגיה של מיקרוסופט לקונסולת Xbox 360 הושק אמש בכל העולם. מתקפת השיווק של ענקית התוכנה גרם לאנשים להמתין בתור 30 שעות ברציפות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
גיימרים נלהבים התקבצו אמש (ב') מול חנויות המחשבים בעולם, והמתינו להשקתו של המשחק Halo 3, הכותר המהולל שמיקרוסופט מקווה שיסייע לה להרחיב את הפער בינה לבין סוני, בקרב שמנהלות השתיים בתעשיית הקונסולות.
 
טירוף. מעריץ לבוש כמו Master Chief עם עותק טרי בידו (צילום: רויטרס)
 טירוף. מעריץ לבוש כמו Master Chief עם עותק טרי בידו (צילום: רויטרס)   
משחק ה-FPS (יריות בגוף ראשון) הזה, שבתעשיית המשחקים שמגלגלת 30 מיליארד דולר, שקול לפרסום ספר חדש בסדרת "הארי פוטר" או לעלייתו לאקרנים של סרט חדש ב"מלחמת הכוכבים" - זכה לשבחים ממבקרים הודות לתפאורה העשירה, העלילה הקולנועית ורוחב הפיצ'רים שלו.

הבאזז החיובי שזכה לו משחק המדע הבדיוני, שבו השחקנים מנסים להציל את האנושות מצבא של חייזרים, גרם לעליה של 3.35% במניותיה של מיקרוסופט; הזינוק הגדול ביותר מאז אפריל. ענקית התוכנה, שמשווקת את קונסולת Xbox 360, מקווה ש-Halo 3 יהפוך את מכונת הבידור שלה לריווחית.

מדובר בפרק המסיים את הטרילוגיה שהחלה בשנת 2001, עם השקתה של קונסולת Xbox המקורית.

"התלבטתי האם לקנות PlayStation 3 או Xbox 360, אבל יש משחקים מסוימים, כמו Madden '08 או Halo 3, שגרמו לי לבחור בקונסולה של מיקרוסופט", העיד דארנל ג'פרסון בן ה-25, שתפס את המקום השני בתור מול חנות בסט ביי במנהטן.
 
 
Halo 3 יהנה גם מדחיית ההשקה של להיט גיימינג אחר, Grand Theft Auto IV, שאמור היה לצאת לחנויות באוקטובר אבל חברת ההפצה שמאחוריו, Take-Two, תציג אותו רק במרץ 2008.

מיקרוסופט מגבה את השקת המשחק במתקפה שיווקית, שכוללת בין השאר אירועי מכירה ליליים בנוכחות סלבריטאים, שנערכו ב-10,000 נקודות מכירה ברחבי ארה"ב. רשת חנויות המשחקים GameStop צופה כי הכותר שבר את שיאי ההזמנות המוקדמות, ואילו ברדמונד מצפים שהביקוש הראשוני יעלה אף על זה של Halo 2, שיצא ב-2004, והכניס לה 125 מיליון דולר ב-24 השעות הראשונות לזמינותו.

אוצ'נדו נוואצ'וקוו, מעצב אינטרנט עצמאי בן 28, שתפס את המקום הראשון בתור מול בסט ביי, אמר כי רכישת המשחק חשובה פחות מאשר התחושה של להיות חלק מהחוויה הצפויה של פתיחת הדלתות בחצות. "הם הולכים לעשות אירוע גדול, הרבה סלבריטאים נמצאים פה, יהיו הופעות, פרסים וטירוף כללי", אמר הצעיר, שנמצא במקומו כבר 30 שעות ברציפות.

"אם זה היה רק המשחק, הייתי הולך מחר בבוקר לחנות ופשוט קונה אותו", הודה.
 
 
Halo 3. זכה לשבחים (צילומסך)
 Halo 3. זכה לשבחים (צילומסך)   
שני משחקי Halo הראשונים מכרו יחדיו 15 מיליון עותקים, ומיצבו את מעמדה של מיקרוסופט כשחקנית רצינית בתעשיית המשחקים, שנשלטה עד אז על ידי קונסולת PlayStation 2 סוני. כעת מקווה החברה שהכותר החדש יעשה עבודה דומה גם עבור הקונסולה החדשה שלה.

Xbox 360 הושקה בשנה שעברה, ומאז נהנית ממכירות טובות יותר מ-PS3, שמחירה גבוה יותר ועד עתה טרם הושקו עבורה משחקי להיט כדוגמת Halo 3.

המשחק מיועד בעיקר לקהל המושבע של הקונסולה, שמורכב מנערים ובחורים צעירים, שמעדיפים משחקי קרב ריאליסטיים. Halo 3 כמעט ולא ירחיב את פלח השוק המיינסטרימי, שזוכה לחיזורים נמרצים מצד נינטנדו, שקונסולתW ii שלה זוכה בו להצלחה מסחררת.

"ככל הנראה, הכותר לא יביא למכירה של קונסולות רבות, כמו שעשה המשחק הראשון בסדרה", אמר דן הסו, עורך מגזין המשחקים EGM. "עם זאת", הוסיף, כל ההייפ מסביב יגרום ללקוחות להתעניין. וכאשר הם חושבים על משחקי מחשב - מה שעולה להם בראש זה אחד מהשניים: Halo 3 ו-Wii".
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by