ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
לא רוצים טלוויזיה בסלולר 

לא רוצים טלוויזיה בסלולר

 
 
רויטרס

מחקר מגלה: משתמשים אירופיים אינם מתעניינים בצפיה בתוכן וידאו על גבי מסך הטלפון הנייד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
על אף שהתעשיה מטפחת כבר שנים את הבאזז סביב אפשרות צפיה בטלוויזיה על גבי מסך הטלפון הנייד, רמת העניין שמביעים משתמשים אירופים בטלוויזיה בסלולר קטנה כמו מסכי הטלפונים, כך קובע מחקר חדש, שפורסם אתמול (ב').
 
N92 של נוקיה. קצב אימוץ נמוך (צילום: יח"צ)
 N92 של נוקיה. קצב אימוץ נמוך (צילום: יח"צ)   
המפעילים הסלולריים מקווים שטלוויזיה ניידת תעודד את הצרכנים להוציא עוד 5-10 אירו מדי חודש, ותאפשר להם לפצות על אובדן ההכנסות משיחות קוליות, אולם מחקר שערכה חברת גרטנר באירופה מלמד, כי טלוויזיה סלולרית והורדת קבצי וידאו לטלפון דורגו בתחתית סולם העניין של המשתמשים ביבשת.

על פי המחקר, רק 5% בקירוב מבין האירופים הביעו עניין בצפיה בתוכן וידאו כלשהו על גבי הסלולר בשנה הקרובה, זאת, בהשוואה ל-20 אחוזים מהמשתמשים האסייתים. "אני חושב שהסיבה המרכזית היא הפשרה שעליך לעשות בעת בחירת המכשיר המתאים לצפיה - הוא גדול מכדי לשאת אותו בנוחות וקטן מכדי ליהנות מהחוויה באמת", אמרה קרולינה מילאנזי, אנליסטית בחברה.
 

באסיה דווקא מרוצים

 
אך לא רק המכשירים בעייתיים בהקשר זה. גם היעדר הקונצנזוס בנוגע למודלים עסקיים, מגוון הטכנולוגיות בתחום והמחסור בתדרים - פוגע בקצב האימוץ של טלוויזיה סלולרית.
 
 
מאחר שבמדינות אסיה למשל, טווח התדרים הפנוי רחב דיו, שידורי DVB-H מסחריים כבר זמינים בהודו וויטנאם, ובמדינות אחרות, ביניהן מלזיה, הפיליפינים ואינדונזיה - מתכננים להשיק רשתות דומות עוד השנה.

חברת המחקר Informa חזתה, כי שוק שירותי התוכן הבידורי בסלולר - ביניהם משחקים, מוזיקה, טלוויזיה, תוכן פורנוגרפי והימורים - יגלגל בשנת 2011 כ-38 מיליארד דולר, לעומת 18.8 מיליארד דולר בלבד אשתקד.

אך באירופה, רק שלוש מדינות החלו להפעיל רשתות מסחריות, כאשר המוזיקה - ולא הווידאו - היא מנוע הצמיחה העיקרי של שוק התוכן הסלולרי, זאת, על אף הציפיות הגבוהות שתלו השחקנים בשוק, על פיהן תיהנה הטלוויזיה הניידת מאימוץ מהיר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by