ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
חברים שקרנים 

חברים שקרנים

 
 
מחשבים נענע 10

מחקר מגלה: שליש מהגולשים ברשתות חברתיות מכניסים פרטים שקריים על עצמם. למה? הם פוחדים מגניבת מידע

 
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר שפירסמה חברת המחקר eMedia הבריטית קובע כי כמעט שני שליש (62%) מהגולשים ברשתות חברתיות חוששים מכל מה שקשור לאבטחת המידע שנוקטים האתרים בנסיונם לשמור על הפרטים האישיים שלהם. לאור זאת, כמעט שליש מכלל הגולשים ברשתות חברתיות (31%) הכניס פרטים שגויים על עצמו באופן מודע.

אנדראה סימונס, מי שמשמשת כיועצת אבטחה של פורום מנהלי המיחשוב הבריטי, אמרה בעקבות הממצאים: "בעידן בו אנחנו חיים בעולם וירטואלי, והרשתות החברתיות חושפות את פרטי המשתמשים שלהם גם במנועי החיפוש - יש צורך אקוטי לייצר מנגנונים טובים יותר עבור אבטחת מידע ופרטיות".
 

גולשים גם בעבודה

 
המחקר, שנערך באוגוסט האחרון והשתתפו בו 100 נחקרים, מגלה עוד כי גולשי הרשתות החברתיות נמצאים ברשת המרכזית שלהם על בסיס קבוע וכמחציתם (48%) מודים כי הם גולשים בה גם בשעות העבודה.

אחד מכל ארבעה משתמשים (24%) מתחבר לרשת בכל יום, ושמונה מתחברים מספר פעמים ביום. 45% מתחברים פעם בשבוע, בממוצע. על פי הסקר, חמש הרשתות החברתיות המובילות הן MySpace (עם 89%), YouTube (עם 88%), אתר Freinds ReUnite (עם 81%), פייסבוק (עם73%) ו-Bebo (עם 51%).

רוב הגולשים משתמשים ברשתות החברתיות גם לצורך עניינים מקצועיים - היחס הוא 67% משתמשים לצרכים חברתיים, כמו חידוש קשר עם אנשים וכיוצא בזה, ורק 11% משתמשים בהן לצרכים עסקיים.

עם זאת, 87% מהגולשים מאמינים שרשתות חברתיות הן פלטפורמה אידיאלית לעסקים, ולאחר מכן לנטוורקינג (65%), החלפת רעיונות (58%), מתן וקבלת עצות (44%), גיוס עובדים (43%), מחקר (35%) ומכירות (31%). חצי מהנשאלים טענו כי פרסום ברשתות חברתיות הוא עניין פולשני.

__________________________________________________________
תרגום: עמיחי שלו
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by