ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
עוד נינג'ה 

עוד נינג'ה

 
 
רותם לצטר, גיימר

הלוחם הצעיר יוצא להרפתקה נוספת בפלייסטיישן 2. עם כל כך הרבה כותרי נארוטו בסביבה, האם אנחנו באמת צריכים את Naruto: Uzumaki Chronicles? ביקורת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כמה חבל שהאנשים בחברת Namco-Bandai לא השכילו להבין את מה שאפילו נינט טייב כבר הפנימה מזמן: חשיפת יתר היא לא דבר טוב. מאז 2003, כשסדרת האנימה המפורסמת 'נארוטו' החלה לצבור תאוצה, הספיקו לצאת לשוק לא פחות מ-20 משחקים בכיכוב הנינג'ה הבלונדיני בחליפה הכתומה. עכשיו מצטרף אליהם גם Uzumaki Chronicles. האם נותר לו מקום על המדף שלכם?
 

שילוב עם משחק תפקידים

 
הרעיון שעומד מאחורי המשחק הזה די פשוט - שילוב של משחק תפקידים בסיסי, וזירות לחימה תלת-מימדיות. אתם תתחילו בכפר הקטן שלכם, שם תבצעו כל מיני מטלות עבור תושבי האזור כמו להעביר חפץ ממקום אחד למשנהו, להרוג מספר מסוים של אויבים, או סתם לטייל בהתאם להוראות ניווט מדויקות. כבר כאן ניתן להצביע על הבעיה הראשונה של המשחק: חוסר הגיוון במשימות, החוזרות על עצמן שוב ושוב עם שינויים קלים או ללא שינויים כלל.

למרות אשליית הבחירה, המשימות יוטלו עליכם בסדר קבוע וללא אפשרות לדלג על הקטעים המעצבנים. הסיפור החביב שמלווה כל משימה לא מספיק כדי להעלות את מפלס העניין. בתור משחק המבוסס על סדרה עם עלילה כל כך מסועפת וארוכה - ציפינו ליותר.
 

משעמם

הצורך לשלב אלמנטים של משחק תפקידים כדי להכניס קצת פלפל מובן לגמרי, אבל זה נראה כאילו המפתחים בחרו דווקא את האלמנטים הגרועים ביותר של משחק תפקידים, כמו קרבות אקראיים. כל מי שאי פעם שיחק במשחק תפקידים יפני יודע שכאשר הולכים למעלה משני צעדים במפת העולם, המסך נשבר לחתיכות (באפקט שחשבנו שעבר מן העולם), אתם נתקלים לפתע באויב ועוברים לזירת הקרב. בזירות הללו תגלו מגוון רחב ומרשים של מהלכים ומתקפות ייחודיות. מהלכים מיוחדים יעזרו לכם לצבור כוח שיהפוך אתכם לחזקים ומהירים יותר.
 
 
 
למרבה הצער, כאן העסק מתדרדר, כיוון שהאינטליגנציה המלאכותית של האויבים גרועה מאוד. מה הטעם בזירה בה יש למעלה מעשרים דמויות אויב, אם הן מתעקשות לתקוף אתכם כל אחת בתורה במקרה הטוב, או פשוט לעמוד בצד ולהמתין למכת המוות שלכם? אין טעם להלחין שיר אם אין איש שישמע אותו, ואין טעם לתכנן מערכת קרב טובה אם אין במי להילחם. הקרבות נגד הבוסים אומנם מרשימים ומאתגרים יותר, אך לא ברור אם שווה להשתעמם כל כך הרבה זמן עד שמגיעים אליהם.
 

גרפיקה חדשה ומכוערת

מבחינה גרפית, המפתחים נטשו את הסגנון המצויר שאפיין את כל משחקי הסדרה עד כה, ועברו למראה סטנדרטי ולא מרגש. הדמויות הפעם מזכירות את המקור הטלוויזיוני, עם אנימציה מדויקת ומרשימה. נדמה שלמרות כל המאמץ הושקע בהן - האויבים בהם תילחמו נראים כמעט כולם אותו הדבר.
 
 
גם הזירות חוזרות על עצמן, ומרגישות מוגבלות וקטנות. לפחות מדבבי הסדרה המקוריים, שבוודאי בנו מפלס חדש בבית בעקבות הצלחתה המדהימה, תרמו את קולם לכותר. אני רק מחכה שמישהו יתנקש במדובבת של נארוטו כדי שלא אצטרך להאזין יותר לקולה המעצבן.

בסך הכל מדובר במשחק שכל אחד מיתרונותיו נחסם על ידי חיסרון בולט אחר. מערכת הלחימה מציגה פוטנציאל גדול, אך האויבים כה טיפשים שמעיכת כפתורים חסרת מחשבה יכולה לטפל בהם. האנימציה של הדמויות מרשימה, אך זירות הלחימה חסרות השראה וכעורות. אין לנו ברירה אלא להעניק למשחק את התווית המוכרת 'למעריצים שרופים בלבד', ולהרחיק ממנו את כל השאר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by