ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסומות במשחקים: למי הן מועילות 

פרסומות במשחקים: למי הן מועילות

 
 
אלעד קפלן, גיימר

אלעד קפלן תוהה אם הדיל החדש של Ubisoft, שמציעה הורדה חינם של כותרים פופולריים תמורת צפיה בפרסומות - אכן מועילה לגיימרים. דעה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
השבוע Ubisoft הפתיעה אותנו עם מספר משחקים מעולים להורדה, שממומנים כולם על ידי פרסומות בתוך המשחק. בין השאר מציעה החברה את הגירסאות המלאות של "הנסיך הפרסי: חולות הזמן" או Rayman Raving Rabbids.
 
הנסיך הפרסי. מה זה חינם? (צילום: גיימר)
 הנסיך הפרסי. מה זה חינם? (צילום: גיימר)   
הרעיון שעומד מאחורי הפצת המשחק פשוט: מדובר במשחקים בני שנתיים-שלוש, שכבר מיצו את מרבית פוטנציאל המכירה שלהם. על ידי כך שהמשחקים מופצים בחינם, Ubisoft מרוויחה פעמיים: אלפי שחקנים חדשים זוכים להכיר את המשחקים והופכים לקונים אפשריים של משחקי ההמשך, והחברה מרוויחה עוד קצת מזומנים עבור פרסומות שמושתלות בכל רחבי המשחק.

בעוד שפרסום בקולנוע הפך לדבר בשגרה, פרסום במשחקים נחשב עדיין לתחום חדש יחסית ולא מגובש. מהם בעצם הגבולות המותרים? כשג'יימס בונד לובש שעון של חברה מסוימת ונוהג ברכב של חברה אחרת, אנו לא מבחינים בכך כלל והדבר אינו פוגם בצפיה בסרט. עם זאת, כשהמחשב הכי טוב שה-Sims יכולים לקנות נושא מדבקה של אינטל והאוכל האהוב על היצורים הדיגיטליים הוא מקדונלדס - זה קצת יותר צורם.

מודל הפצת המשחקים בחינם בעזרת פרסומות טומן בחובו פוטנציאל רב. שחקנים רבים שידם אינה משגת לרכוש כותרים חדשים יוכלו להיחשף למשחקים המשובחים שיצאו לשוק, בעוד ששחקנים אחרים, שמעדיפים חוויית משחק נטולת פרסומות יוכלו לרכוש גירסאות מלאות של המשחק, שאינן כוללות מודעות מציקות.

כל עוד השיטה מנוצלת לרווחתם של הגיימרים אנחנו בעד. אך נקווה שהתופעה לא תשתלט על התעשיה כולה, כי פרסומות הן בסדר גמור עד שהן מתחילות לפגוע ביצירה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by