ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
הזמנה לבטא 

הזמנה לבטא

 
 
רויטרס

InviteShare מאפשר לגולשים להחליף הזמנות יקרות ערך לשירותי הניסיון הכי לוהטים ברשת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כפי שהרבה חובבי טכנולוגיה ורודפי חידושים יודעים, לא תמיד קל להצטרף לשירותי ההזמנה של סטארט-אפים חדשים ולוהטים. יש כאלו שמפרסמים תחינות בבלוגים שלהם, חלק מבקשים מחברים ומחברים של חברים - באופן שדי מזכיר את הצורה האיטית שבה התגלגלה הפופולריות של Gmail בתחילת דרכו, ב-2004, ואחרים מוכנים אפילו לרכוש הזמנות דרך eBay.

אבל הודות להשקתו של האתר InviteShare, המשימה עשויה להפוך קלה יותר עבור כל אותם גולשים שמבקשים לעבור את הסלקציה של העולם הווירטואלי.
 

גישה לאתרים הכי חמים

InviteShare. מגדיל את התעבורה (צילומסך)
 InviteShare. מגדיל את התעבורה (צילומסך)   
InviteShare מחבר בין גולשים שרוצים לקבל הזמנה, לבין משתמשים ברי מזל, שהצליחו לקבל גישה להצעות אינטרנט חדשות ומרגשות, כמו שירות הטלוויזיה המקוון Joost או שירות המספר-טלפון-אחד-לכל-החיים Grandcentral, שנקנה לאחרונה על ידי גוגל.

למרות שחלק מהאתרים פותחים את גירסאות הניסיון שלהם לכל אחד כדי להעלות את המודעות ולבצע תיקונים, רובם מגבילים בתחילה את הגישה לקבוצות מצומצמות, ויוצרים לעצמם שם מיוחד דווקא משום הנדירות שלהם.

אך גולשים רבים, במיוחד מאמצים מוקדמים, תובעים בקול לקבל גישה לכלים הללו, ורואים בהם מעין הצצה לדבר הגדול הבא ברשת. ב-InviteShare הם יכולים להירשם חינם ולהוסיף את כתובת המייל שלהם לרשימות של סטארטאפים ספציפיים שאליהם הם רוצים גישה. אלו שחוששים מספאם יכולים לנשום לרווחה: הכתובות מוצגות באתר כקבצי תמונה, ואינו מאפשר לרובוטים לקצור כתובות.

בעלי הזמנות מיותרות מגיבים בשליחת ההזמנות, כאשר האתר מעודד מתן עדיפות למשתמשים בעלי דירוג גבוה - אלו שתרמו בעבר לקולקטיב באמצעות שיתוף הזמנות.
 

דרך לבניית קהילה

 
האיש מאחורי האתר הוא ג'ף ברודריק, מתכנת מחשבים ומעצב אתרים מטקסס, שמכר את המיזם שלו לבלוג הטכנולוגיה Techcrunch תמורת 25,000 דולר. לדברי מייקל ארינגטון, מייסד ועורך TechCrunch, נמאס לו לבצע משא ומתן עם סטארט-אפים עבור הזמנות בטא המיועדות לקוראיו. לדבריו, היה בדעתו ליצור אתר דומה לפני שנתקל ב-InviteShare. למעשה, הוא אפילו סיקר אותו בבלוג המצליח שלו לפני הקניה.

נכון לאתמול (ב'), היו ב-InviteShare למעלה מ-28,000 נרשמים, שיחד, שלחו יותר מ-34,000 הזמנות. כמעט 50 סטאראט-אפים שונים היו רשומים באתר, לעיתים ללא ברכת החברה. עם זאת, ארינגטון מדווח שעדיין לא קיבל תלונות.

אדם הילי, המייסד השותף והמנהל של Vibeagent, חברה הנמצאת ברשימות של InviteShare, אמר שהוא שמח על כך, ואפילו שלח הזמנות למשתמשים של InviteShare. "האתר מספק לסטארט-אפים ערוץ נוסף לתקשורת עם מאמצים מוקדמים, שחשובים כל כך בבניית קהילה", אמר.

לדבריו, 10% מהתעבורה באתרו בחודש האחרון הגיעה מ-InviteShare, וגם הוא נעזר בשירות כדי לקבל הזמנות ל-Joost ו-8apps.
 
 

מכרה זהב לסטארטאפים

אלי הורן, פרילאנסר בן 21 מניו יורק, נרשם ל-InviteShare, וזכה עד כה ל-25 הזמנות לשירותים שונים. לדעתו, הקמת אתר שמחזיק את שירותי הבטא הפופולריים ביותר בדף הראשי שלו היא דרך מצוינת לשמור את האצבע על הדופק של הרשת. "אם הייתי מנסה להשיק מוצר, הייתי מנסה לגרום לו להיות רשום שם", אמר.

לדברי ארינגטון, אין לו כמעט מתחרים. האתר היחיד שמחלק הזמנות לנסייני בטא הוא Ning. אולי זו אחת הסיבות שהוא מאמין במיזם, שלעת עתה לא מייצר הכנסות רבות. הוא מאמין שמודעות שיוצבו באתר עשויות לייצר רווח של כמה מאות דולרים ביום, ומלבד זאת, יש גם ערך אמיתי לבסיס המשתמשים.

"כל האנשים הללו רוצים לדעת על כל השירותים החדשים האלה. זה מכרה זהב בשביל סטארט-אפ חדש, שתהיה לו גישה אליהם", הסביר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by