ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
התוכן הוא המלך 

התוכן הוא המלך

 
 
רויטרס

מחקר חדש שביצעה חברת המחקר נילסן, מגלה שצריכת תוכן - וידאו, חדשות וכדומה - היא הפעילות העיקרית שמבצעים גולשים ברשת. חיפוש ותקשורת נמצאים הרבה מאחור

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 המחקר של נילסן חשוב ומעניין באופן שבו הוא מחלק את האינטרנט לארבע מחלקות שונות: תוכן, תקשורת, מסחר וחיפוש. עם זאת, כדאי לזכור שהחלוקות הללו כלל לא מוחלטות. כך לדוגמה, באופן תמוה למדי החליטו החוקרים להתייחס לרשתות חברתיות כאל תוכן, למרות שרוב הפעילות המתרחשת במסגרתן היא תקשורת. באופן כללי, המחקר חושף עליה מתמשכת בשימוש באינטרנט. הסיבה שהתקשורת משחקת תפקיד פחות חשוב בחיינו המקוונים אינה בגלל שאנשים מתקשרים פחות - הגולשים שולחים יותר מיילים ומסרים מידיים, אך בו זמנית, יש ברשת הרבה יותר תוכן, שהבולט מביניהם הוא כמובן הווידאו. 
גולשי אינטרנט מבלים כמעט חצי מזמנם בצפיה בתוכן חדשותי או בידורי, יותר מאשר בפעילויות אחרות - כמו שליחת מיילים, קניות או חיפוש אחר מידע, כך מגלה מחקר שפורסם ב-Online Publishers Association.

המחקר, שנערך במשך ארבע שנים על ידי חברת הדירוג Nielsen/NetRatings, הבחין בעליה של 37% בכמות הזמן שמשתמשים בילו בצפיה בתוכן כמו סרטוני וידאו ברשת או חדשות, לעומת עליה של 3% בלבד בזמן שהקדישו הגולשים לשימוש במנועי חיפוש כדוגמת גוגל.

לטענת החוקרים, שפע התכנים ומהירות החיבור הגבוהה הם שאחראים לעליה. גם השגשוג של רשתות חברתיות כגון Myspace ו-Facebook סייע להעלאת היקף הצפיות בתוכן.

באופן כללי, ב-2007 היוו צפיה או קריאה של תכנים מקוונים כ-47% מהפעילות של אנשים ברשת, זאת, בהשוואה ל-34% בשנת 2003. במקביל, רק 5% מזמן הגלישה הוקדש לחיפוש באינטרנט, לעומת 3% בלבד ב-2003.

המחקר מגלה עוד כי הזמן שאנשים בילו בכתיבת מיילים ובתקשורת ירד בשליש - מ-46% בשנת2003 ל-28% כיום. לדברי החוקרים, הפופולריות של שירותי מסרים מיידיים שמאפשרים לצ'טט במהירות עם חברים או עמיתים לעבודה, הביאה לירידה בשימוש בדואר אלקטרוני, ואחראית לירידה בזמן שאנשים הקדישו לתקשורת מקוונת עם אנשי קשר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by