ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
להיות יפים עם נינטנדו 

להיות יפים עם נינטנדו

 
 
עידו הרטוגזון

משחק חדש ל-Nintendo DS יהפוך את עור הפנים שלכם גמיש יותר, ואת ההבעות שלכם יפות יותר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
תתחילו לחייך. Face Trainer (צילום: אתר נינטנדו)
 תתחילו לחייך. Face Trainer (צילום: אתר נינטנדו)   
נינטנדו השיקה בשבוע שעבר משחק שבו יכולים השחקנים לשפר את תווי פניהם. מטרת הכותר היא לאמן את השרירים החלשים בפנים כדי להפוך אותם לגמישים יותר ולהפיק מהם הבעות חיות יותר וחיוכים מקסימים יותר.

המשחק החדש, Face Training מיועד ל-Nintendo DS, קונסולת המשחקים הניידת של נינטנדו, מחייב שימוש במצלמה ומבוסס על טכנולוגיה הסורקת את פני השחקן. הממשק מחולק לשני מסכים שונים: באחד מהם רואה השחקן את פניו ואילו בשני מוצגים פנים מאוירים עם הבעה כלשהי. על השחקן לחקות את ההבעה של הפנים המצויירים בדיוק האפשרי.

הכותר כולל גם תרגילי חימום שאותם יש לבצע לפני תחילת המשחק. כל אחד מ-16 התרגילים הללו דורש כ-10 דקות ותוכנן על ידי מומחית היופי היפנית פומיקו אינודו. עם זאת, נינטנדו ממליצה שלא לשחק יותר מ-15 דקות ברציפות, כדי לא לאמץ מדי את הפנים ולגרום להם חלילה לצאת מכלל איזון.

אם גם אתם רוצים להישאר צעירים ויפים תתאכזבו לדעת שנכון להיום, המשחק משווק רק לקהל היפני. אך סרטונים של Face Training המלווים בהסברים ביפנית אפשר כבר לראות כאן וכאן.
 

משחקים שמשפרים אותך

 
המשחק של נינטנדו הוא חלק ממגמה כללית של חברת המשחקים היפנית ליצור משחקי שיפור עצמי, שיהפכו את שחקני הקונסולה לאנשים טובים יותר. החברה מאמנת את מוחם של השחקנים עם Brain Age, משחק שמטרתו לשמור על המוח טרי באימון של דקה ביום. לעיניים היא דואגת עם משחק לאימון הראיה, ולאחרונה היא הכריזה גם על ה-Wii Fit, תוכנת התעמלות שמתכננת להכניס את שחקני קונסולת Wii לכושר.

משחקי שיפור עצמי אינם סגנון חדש לחלוטין, אבל השיווק האגרסיבי של נינטנדו מכניס אותם לראשונה למיינסטרים של עולם המשחקים. הז'אנר שמקדמת היצרנית הנמרצת הופך את הגיימינג למשהו מועיל: משחקים כבר אינם רק הנאה, אלא שילוב של כיף עם פעילויות בריאות ומאזנות, שבעבר נתפסו כמשמימות, ואילו כיום הופכות לתוכן אטרקטיבי.

הטרנד הזה חזק במיוחד בקרב הקהל היפני הפדאנטי במקצת, ומסייעים לתעשיה להגיע לקהלים חדשים. ב-Wired העירו כבר שהמשחק החדש מיועד כנראה לנשים, ולמעשה ניתן לקרוא לו משחק לייף סטייל. כעת נותר לראות האם הסגנון החדש יצדיק את התקוות שנתלות בו, ויצליח למשוך אוכלוסיה טריה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by