ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
יחסי ציבור לגיימרים 

יחסי ציבור לגיימרים

 
 
רויטרס

מנהל ארגון העל החדש של חברות המשחקים רוצה לשפר את ההתייחסות הממסדית לתעשיה וגם להילחם בפיראטיות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הבוס החדש של תעשיית המשחקים אמר אתמול (ג') כי יש בכוונתו להילחם בתפיסה על פיה משחקי מחשב מהווים מטרד חברתי. איך? בעזרת שימת דגש על ההישגים הטכניים והגרפיים של הכותרים.

מייק גלאגר, מנהל ה-Entertainment Software Association (או ESA), ארגון המייצג את חברות המשחקים, מתעתד גם לנסות ולהפיח מרץ בקהל חובבי הגיימינג, שכבר מזמן אינם עונים על הסטריאוטיפ של בני נוער מוזרים.

הגיימרים יוכלו לשמור על התחביב שממלא את שעות הפנאי שלהם מפני פגיעתם של המחוקקים באמצעות פעילות דומה לזו של קבוצות אחרות, לדוגמה: חובבי רדיו שהגנו בלהט על זכותם להשתמש בחלק מגלי הרדיו הפתוחים לציבור, אמר גלאגר.

"הם נלהבים, יש להם קול ויש להם את היכולת. אם יש קבוצה אחת שעליה אפשר להסתכל ולומר 'זה אפשרי', קהילת חובבי הרדיו היא הדוגמה הטובה ביותר", אמר המנהל החדש, עורך דין המתמחה בטלקומוניקציה ולשעבר עובד במשרד המסחר האמריקני.
 

משחקים זו אמנות

 
גלאגר, שמונה בחודש מאי, אז פרש מייסד ESA, דאג לווינשטיין, מתפקידו, אמר את הדברים יום לפני פתיחתה של E3, תערוכת המשחקים השנתית שמתקיימת מזה מספר שנים.

לדברי גלאגר, שני שליש מבתי האב בארה"ב משחקים במשחקי מחשב מסוג כלשהו, כאשר הגיל הממוצע של הגיימרים הוא 33 ואילו גיל הרוכש הממוצע של כותרים עומד על 40. הנתונים הללו מאששים את דבריו אודות התפיסה הסטריאוטיפית של השחקנים.

לשיטתו, המדיום הזה אף סייע להגדיל את מספר המנויים לאינטרנט המהיר וייצר מקומות עבודה. מכירות התוכנה בארה"ב לבדה עמדו בשנה שעברה על 7.4 מיליארד דולרים, ואילו מכירות המשחקים והחומרה הנלווית הגיעו לסכום של יותר מ-30 מיליארד דולר ברחבי העולם.

"אני רוצה לעשות כל שיש ביכולתי כדי ליצור סביבה שתאפשר לתעשיה לגדול, סביבה שבה קובעי המדיניות מחבקים את משחקי הווידאו ומה שהם מביאים איתם, ולשנות את המצב הנוכחי, בו המשחקים נתפסים בטעות כאלמנט שלילי", אמר.

נלחם בפיראטיות

במשך השנים, ESA נלחם בהצעות חוק שונות שהוגשו במדינות ארה"ב, וניסו למנוע מכירת משחקים אלימים לקטינים. במקום רגולציה, הארגון מקדם מדיניות הסדרה עצמית של התעשיה, שבמסגרתה ידרגו חברות המשחקים את הכותרים בעצמן, כמו אולפני הסרטים.

גלאגר אומר שמאמציו יתמקדו במלחמה בפיראטיות, בפתיחת שווקים חדשים בעולם וכן בהתייחסות אל המדיום כצורת אמנות לגיטימית. "אנחנו צריכים לוודא שהתוכן של המשחקים שווה ברמתו לספרים, מגזינים, סרטים ואמצעי תקשורת אחרים, ולא לזכות להתייחסות בלתי הוגנת המבוססת על סטריאוטיפים שגויים, כמו גם לביקורת והתעללות מצד המחוקקים", אמר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by