ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
סופר השוואה 

סופר השוואה

 
 
עמיחי שלו

אתר PriceSal מציע לכם לבנות סל מוצרים קבוע ולהשוות מחירים בין כל הסופרמרקטים בארץ. לעת עתה הוא פעיל בגירסת בטא, אבל העתיד נראה ורוד. ביקורת אתר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
עולם של אי סדר. אילוסטרציה (צילום: ASAP photos)
 עולם של אי סדר. אילוסטרציה (צילום: ASAP photos)   
במציאות בה הצרכן הוא המלך, אתרי האינטרנט הפכו לסוג של משרתים. בזמן האחרון עלו לאוויר כל מיני שירותים שמטרתם להפוך את עולמנו הצרכני לנוח, משתלם וחסכוני בזמן. צרכנות היא כמו מאבק בין רגש לשכל, והעתיד הוא כנראה עולם של הוצאות בלתי ספונטניות. עולם קר, שכלתני ומחושב. הרגש יהפוך ללוקסוס של אלו שיכולים להרשות לעצמם. זה כבר קיים היום אבל הולך ומקצין.

אתר Pricesal הוא לכאורה עוד אתר של השוואת מחירים, מאותו להק של חקייני זאפ, אבל הוא מתלבש היטב על נישה פרוצה שזועקת שיתלבשו עליה: רשתות המזון. צרכנים של רשתות המזון - כלומר כולנו - חיים בלימבו תודעתי ובמן תחושת רדיפה תמידית; לעולם לא נחוש באמת שהמקום בו אנחנו קונים הוא הזול ביותר.

אנחנו יכולים להיות משוכנעים בכך, לחזור שבוע אחרי שבוע, למלא סל בלי פרנויות, ואז בשיחה אקראית מישהו זורק באגביות שהוא עושה קניות ברשת המתחרה, ושם הרבה יותר זול. ברגע זה עולמנו מחשיך עלינו. תחושת הפראייריות הישראלית, שהיא הדבר המשפיל ביותר, כובשת את ישותנו.

Pricesal אמור לעשות סדר בעולם של אי סדר מוחלט: עולם של מבצעים ושל 3 ב-10. עולם של תשוקות ויצרים וקרבות וטיטולים.
 
 

אימפריה של סופרמרקטים

האתר פועל כרגע בגירסת בטא שהיא חתיכת אנדרסטייטמנט: רוב האפליקציות עוד מגמגמות, אבל מכיוון שהוא מחולק לאזורי מגורים, כבר אפשר ליהנות ממנו. אם אתם תושבי חולון למשל, לפני שאתם בוחרים מקום בו תעשו קניות (וחולון היא אימפריה של סופרמרקטים), אתם בוחרים מוצרים ייעודיים בסל, ורואים היכן המוצר הכי זול.

כך זה שאתם פועלים באופן פרטני, אבל הרעיון שהוא שתרכיבו את הסל הקבוע שלכם, ובכל פעם לפני שאתם מבצעים קנייה אקטיבית, תראו לאן הרוח נושבת, זאת אומרת רוח המחיר, ולפי זה תחליטו היכן לבצע את הקנייה. הסל שלכם אמור להיות דבר קבוע פחות או יותר, אבל המחירים לא ממש, לכן הסל נשמר במערכת וכל פעם שתיכנסו תגלו מה עבר על המחירים של המוצרים שלכם במהלך השבוע: אינפלציה,סטגנציה, דיפלציה, מה שתרצו.

הצלחת השירות תלויה במקצועיות שלו, אם אנשי Pricesal מפספסים איזשהו עדכון - כל המיזם עומד על כרעי תרנגולת. לפיכך הם מפעילים כוח אדם שאחראי לעדכון המחירים - והכל בהשקעה של שני מיליון שקל.

ועוד מילה על עולם הקניות המקוונות. מרבית רוכשי הסופרמרקטים המקוונים בימינו הם עבדי הייטק; אנשים שעובדים הרבה שעות ויכולים להרשות לעצמם לשמור את עיתות הפנאי שלהם לפעולות מהנות יותר משיטוט בסופר. הסיבה העיקרית היא המחירים המופרזים, שעדיין לא גורמים לשאר פלחי השוק להצטרף.

אבל זו לא שאלה של מחיר, אלא של נוחות. בעתיד Pricesal עשוי לסייע לסדוק את ההרמוניה המעוותת הזו: אחרי שתרכיבו את הסל, תוכלו בהקלקה אחת גם לבצע את הרכישה. זה יהיה גם נוח וגם זול. בינתיים צריך לחרוק שיניים ולספוג את תקופת הבטא.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by