ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
Ask.com משיקה חיפוש משולב 

Ask.com משיקה חיפוש משולב

 
 
רויטרס

האתר הוותיק מקדים את גוגל, ומציג תוצאות של אתרים, ערכים בוויקיפדיה, סרטוני וידאו, תמונות ועוד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מנוע החיפוש Ask.com השיק שירות חדש, Ask3D, שמטרתו להבליט תוצאות חיפוש של תמונות, וידאו ותכנים רלוונטיים, כגון עדכוני חדשות וערכים מתוך וויקיפדיה. השדרוג העיצובי והתוכני של האתר אמור לתת מענה לדרישה הגוברת של הגולשים לקבל יותר מסתם הפניות לאתרים.

לאחר הקלדת מילות החיפוש יוצג בפני הגולש עמוד המחולק לשלוש עמודות, בהן ניתן למצוא קישורים לאתרים, תמונות, סרטוני וידאו, דיווחי חדשות והפניות כלליות ומשלימות לחיפוש. המילה או המחרוזת שהוקלדה מנותחת על ידי מנגנון Morph, שקובע מה הן התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור המשתמש.

"זה כמו לחפש בתריסר מנועים במקביל, כאשר התוצאות המתקבלות מסוננות על ידי אדם שמבין מה חיפשת", אמר ג'ים לנזון, מנכ"ל החברה, שהוסיף כי המטרה היא "להפחית את הצורך בציד וחיטוט אחר מידע".

שימו לב שבעברית תתקבלנה רק תוצאות סטנדרטיות, הכוללות הפניה לאתרים.
 

מגוון תכנים בעמוד אחד

 
חיפוש המילה "pizza" למשל, מציג לא רק הפניות לאתרים של יצרניות פיצה, אלא גם תמונות, סרטוני וידאו והפניות לחקירה משלימה של המילה, באמצעות אתרים המספקים מידע על ההיסטוריה של הפיצה למשל. חיפוש המילה "darfur", להבדיל, תנפק מידע על חבל הארץ שבסודן, כמו גם הפניה לוויקיפדיה ודיווחים חדשותיים על הטבח המתרחש באיזור.

על מנת לצפות בסרטונים ובתמונות מספיק לעבור מעליהם עם העכבר. תוצאות הווידאו מבוססות על מנוע החיפוש Blinkx, שבקטלוג שלו נמצאות 12 מיליון שעות וידאו מקוון ותכנים מ-130 שותפי תוכן. אותו המנוע, אגב, פועל גם ב-AOL ובמ-MSN. חיפוש תכני המוזיקה, שמאפשר להאזין לשירים בלחיצה, מבוסס על תוצאות מאתר iLike.com, מעין רשת חברתית למוזיקה מקוונת.
 
 
 
"Ask.com יציג את עמוד התוצאות הייחודי ביותר לעומת כל המתחרים", אמר דני סאליבן, אנליסט חיפוש והעורך הראשי של אתר SearchEngineLand. אולם זה אינו מנוע החיפוש היחיד שמציע תוצאות משולבות. לפני כמה שבועות הכריזה גוגל על כוונתה להציע שירות שיציג תוצאות מאתרים ברשת, גוגל חדשות, גוגל וידאו ועוד.

על פי נתוני חברת המדידה ComScore, באפריל השנה דורג Ask כמנוע החיפוש הרביעי בגודלו בארה"ב, והחזיק בנתח שוק של 5.1%. גוגל, לעומת זאת, דורגה ראשונה, עם נתח שוק של 49.7%. יאהו ומיקרוסופט דורגו שניה ושלישית, בהתאמה, עם 26.8 אחוזים ו-10.3 אחוזים משוק החיפוש האמריקני.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by