ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מעתה אמרו iGoogle 

מעתה אמרו iGoogle

 
 
רויטרס

אותה הגברת: גוגל מוסיפה תת-מותג לדף החיפוש בהתאמה אישית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ערכת נושא צבעונית (צילום מסך)
 ערכת נושא צבעונית (צילום מסך)   
גוגל מתרחבת מעבר לחזון הקנה-מידה אחד לכולם בחיפוש, ומתמקדת כיום בחיפוש בהתאמה אישית תחת שם המותג החדש iGoogle, כך הודיעו נציגי החברה ביום שני.

בשבועות האחרונים, ענקית החיפוש הציגה מגוון שירותים חדשים בהתאמה אישית לדף הבית הבסיסי בהתאמה אישית שלה, שהושק לראשונה לפני כשנתים. בין הפיצ'רים החדשים התווספו ערכות נושא צבעוניות בהתאמה אישית, לבחירת המשתמש. בעתיד, ככל הנראה, תתווסף היכולת להטמיע בדף ווידג'טים שהגולשים יצרו בעצמם.

"אנחנו עובדים על איחוד השירותים", אמרה מריסה מאייר, סגנית נשיא גוגל ואחראית על תחום החיפוש וחוויית המשתמש, לכתבים בעת תדרוך בגוגלפלקס, משרדיה הראשיים של החברה בסן מטאו שבעמק הסיליקון בקליפורניה. "גוגל משנה את שמו של המוצר ל-iGoogle", הוסיפה.

במסגרת המאמצים ליצירת מנוע חיפוש מותאם אישית, החברה הודיע כי תציג חיפוש מותאם גאוגרפית, בהתבסס על מיקומו של המשתמש, כפי שיגדיר אותו. כך, למשל, ניתן יהיה לספק למשתמש תוצאות חיפוש קרובות לביתו בגוגל מפות.

החודש אף השיקה גוגל שירות מותאם אישית שמאפשר למשתמש לחפש בהיסטוריית הגלישה האישית שלו בשנים האחרונות. היסטוריית הגלישה היא פיצ'ר אופציונלי, זמין רק למשתמשים שנרשמו אליו והביעו הסכמתם לתת לגוגל לנטר את הגלישה שלהם.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by