ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
אין פרפרים בגטו 
 
 ביל גייטס משיק את הגירסה החדשה של MSN (רויטרס)   
 
מערכת חיים ברשת

ניו יורק מבריחה את פרפרי MSN של מיקרוסופט, שהופצו כמדבקות מכיכר טיימס ועד לסנטרל פארק בעיר; הקנס לענקית התוכנה: 50 דולר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מחלקת התחבורה בעיריית ניו יורק שלחה מכתב נזיפה לחברת מיקרוסופט בעקבות הצפת רחובות העיר, מכיכר טיימס עד לסנטרל פארק, במדבקות צבעוניות של פרפרים. זאת, כחלק ממסע הפרסום של MSN לגירסה החדשה של שירותי האינטרנט בארה"ב, שהושקה ביום חמישי.

מחלקת התחבורה טענה בפני ענקית התוכנה כי המדבקות משחיתות את רחובות העיר ואת שלטי התנועה, והורתה למיקרוסופט להסיר אותם. "אנו מתכוונים להטיל על חברתכם את מלוא האחריות על המעשה הבלתי חוקי, חסר האחריות והמסוכן בהשחתת הרכוש הציבורי", נמסר במכתב ששלחה המחלקה.

מיקרוסופט, שרשמה רווח נקי של 2.73 מיליארד דולר ברבעון הראשון של השנה, נקנסה על ידי עיריית ניו יורק בסכום ה"עצום" של 50 דולרים (!) עבור השחתת הרכוש הציבורי.
 

מסע פרסום זול

 
בחברת מיקרוסופט התנצלו על מסע קידום המכירות בעקבות הנזיפה. "אנו מתנצלים בפני עיריית ניו יורק ותושביה. עשינו טעות במסע הפרסום הזה, ואנו לוקחים את האחריות המלאה לכך. אנו פועלים עם בכירי העירייה על מנת לנקות את המדבקות מרחובות העיר באופן מיידי", אמר סגן נשיא החברה, יוסוף מחדי.

מדובר בטכניקה ידועה לקידום מכירות זול בה נקטה בעבר החברה, ואיתה גם חברות כמו נייק ו-IBM. המטרה היא ליצור עניין ציבורי במוצר על ידי הביקורת שימשוך, ובעקבותיה גם הפרסום בעיתונות, חינם אין כסף. הקנסות, כאמור, מגוחכים לרוב, לעומת תקציבי פרסום בטלוויזיה או על שלטי חוצות, וההשפעה רחבה יותר בשל העובדה שקוראים רבים תופסים את העיתון כאובייקטיבי יותר מפרסומות.

IBM ונייק ננזפו בעבר לאחר שגם הן השתמשו ברחובות העיר ניו-יורק לשם מאמצי קידום מכירות. מיקרוסופט קיבלה נזיפה דומה בעבר מהרשויות המוניציפליות בסידני, אוסטרליה, לאחר שאנשיה ריססו ברחובות העיר את הלוגו של קונסולת המשחקים, Xbox.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by