ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
העיתון הפך ל-MySpace 

העיתון הפך ל-MySpace

 
 
נענע מחשבים

אתר האינטרנט של העיתון האמריקני USAtoday כבר אינו אתר תוכן, מהיום הוא רשת חברתית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתר האינטרנט של העיתון האמריקני הפופולרי USAtoday עבר שיפוץ כללי ועוצב מחדש בתור רשת חברתית, עם פיצ'רים חדשים כמו תגובות הקוראים בכל עמוד, פרופיל משתמש אישי, בלוגים, תיבת מסרים אישיים, שיתוף תמונות ועוד (רשימת הפיצ'רים הקהילתיים המלאה כאן).

USAtoday הוא עיתון ותיק שנוסד ב-1982 ומופץ בכל 50 המדינות בארה"ב. בסופי השבוע נמכרים ממנו כ-2.6 מיליון עותקים. הוא נחשב צבעוני ובידורי יותר ממתחריו, ובעבר הצליח לעצב מחדש את הלך המחשבה המקובל לגבי העיתונות בארה"ב. כעת הוא מנסה לעשות זאת באמצעות אתר האינטרנט שלו, שעוצב בהשראת הרשת החברתית הפופולרית MySpace.

לכל גולש יש חשבון שמלווה אותו בגלישה באתר, אותו הוא יכול לערוך, להוסיף תמונה, להגיב באמצעותו וכדומה. יש גם המלצות על כתבות בסגנון של Digg, דירוג הכתבות הפופולריות ביותר ועוד.

במסגרת השינוי, הטוקבקים לכתבות יפורסמו מיד עם רגע שליחתם. "כשבחנו כמה תגובות אנחנו מצנזרים ביחס לכמה מאושרות בסך הכל, מצאנו שמעט מאוד אכן נמחקות והרוב עולות לאוויר", אמר קינסי ווילסון, עורך האתר, בהתייחסו לשינויים.

האם הקוראים מרוצים מהשינוי שאתר החדשות שלהם עובר? לא בהכרח. מתוך 130 התגובות הראשונות באתר, 92% הביעו אי שביעות רצון לגבי העיצוב החדש. לעת עתה, רק תגובה אחת הביעה דעה חיובית לגבי השינוי.

בתעשייה דווקא מצדדים ב-USAtoday וחושבים שהוא מקדים את זמנו בחמש שנים. "זו התחייבות גדולה מצד אחד מגופי התקשורת של הזרם המרכזי בעולם. נקווה שהניו יורק טייס, הוול סטריט ג'ורנל ואחרים ילכו בעקבותיהם", קבע מייקל ארינגטון מהבלוג TechCrunch.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by