ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
עשו זאת בעצמכם: רשתות חברתיות 

עשו זאת בעצמכם: רשתות חברתיות

 
 
רויטרס

במקום שוקס ו-MySpace, צרו לעצמכם רשת חברתית משלכם - ובלי לדעת תכנות. זה מה שראשי Ning מתכננים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ning. עשו זאת בעצמכם
 Ning. עשו זאת בעצמכם   
Ning, הסטארטאפ החדש של מייסד נטסקייפ מארק אנדרסין, מנסה להשיג את MySpace ו-Facebook באמצעות כלים שמאפשרים לגולשים ליצור ולנהל רשתות חברתיות משלהם. החברה בת השנתיים מעמק הסיליקון טוענת כי השירות החדש שיושק השבוע, יאפשר לכל גולש ליצור בתוך דקות אתר רשת חברתית שניתן להתאמה אישית.

רשתות חברתיות הן פורמט שצבר תאוצה בשנים האחרונות, בעיקר בקרב משתמשי האינטרנט שמחפשים לתקשר ולהתחבר לאנשים אחרים החולקים עימם אותם תחומי עניין. האתרים הפופולריים בתחום עוסקים במגוון נושאים: מבילויים לצעירים וחובבי משחקי וידאו וכלה באנשי עסקים.

הרשת החברתית הפופולרית בעולם, MySpace, מאפשרת למשתמשים ליצור ולערוך את הפרופיל שלהם ולתקשר עם חבריהם, אבל גם שולטת בתכני הפרסומות המוצגות בהתאם לתחומי העניין שלהם. ב-Ning, לעומת זאת, המשתמשים יכולים לבחור פיצ'רים כמו נגן וידאו, מצגות תמונות, מוזיקה או בלוג. לחברים באתר ניתנת גמישות מקסימלית בבחירת המראה של הפרופיל שלהם, רשימת החברים והתבניות הצבעוניות.

מי שיקים רשת חברתית משלו ב-Ning יוכל לבחור אם תהיה פתוחה לכלל הציבור או פרטית. גם Ning, בדומה ל-MySpace, תשלב באתר פרסומות מותאמות למשתמש.
 

רשת חברתית אינסטנט

רשת חברתית למעריצי אמריקן איידול (צילומסך)
 רשת חברתית למעריצי אמריקן איידול (צילומסך)   
לדברי אנליסטים, המשתמש מעוניין ביותר שליטה על הדפים שלו. Ning מצטרפת לשורה של חברות ליישומי אינטרנט בשיטת "עשה זאת בעצמך". סטארטאפים כמו Coghead, Teqlo ועוד מאפשרים למשתמש לא רק לשלוט בתכנים שלו, אלא גם ליצור דפים ויישומים חדשים משל עצמם, גם ללא ידע מוקדם בתכנות. להבדיל מהאחרות, Ning מתמקדת במשתמשים פרטיים ולא עסקיים.

Ning משכה תשומת לב לפני כשנה וחצי, כשהשיקה את השירות הבסיסי הראשון שלה ליצירת יישומי רשת, כמו ביקורת מסעדות, אתרי מעריצים וכדומה, באמצעות תבניות מוכנות. "המטרה של ההתאמה האישית והחופש הוא לתת לאנשים משהו פשוט מאוד לתפעול בשלבים הראשונים. ככל ככל שמעמיקים וזה הופך מתוחכם יותר - עומדת בפני המשתמשים האפשרות להיות יותר יצירתיים", אמר אנדרסין.

החברה תציע בקרוב מבחר פיצ'רים חדשים, שיתווספו מדי שבועים, אותם ניתן יהיה לשלב בדפים באמצעות ממשק גרירה והדבקה. בעתיד יתווספו לוח שנה ויכולות סחר אלקטרוני, שיאפשרו לבעלי הרשתות לנהל חנות מקוונת.

"אם נעשה זאת נכון - יהיו מאות אלפי משתמשים בשירות שלנו, ולכל אחד מהם יהיה אתר שנראה שונה לחלוטין מהשני", אמרה מנכ"לית Ning, ג'ינה ביאנציני.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by