ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט מאריכה את האחריות 
 
 המדיניות החדשה של מיקרוסופט לגבי צרכנים (אתר החברה)   
 
מערכת חיים ברשת

ענקית התוכנה הודיעה כי היא מאריכה לחמש שנים את התמיכה למוצרי התוכנה שלה הנמכרים לעסקים ולצרכנים ביתיים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ענקית התוכנה מיקרוסופט הודיעה הלילה על שינוי מדיניות משמעותי בכל הנוגע לתקופת הזמן בה היא נותנת תמיכה למוצריה, כך מדווח אתר CNET. הצעד נעשה בעקבות לחצים כבדים מצד הצרכנים.

על פי המדיניות החדשה, מאריכה מיקרוסופט לחמש שנים את התקופה שבה היא נותנת תמיכה למוצרי התוכנה שלה הנמכרים לעסקים ולצרכנים ביתיים, וכן למוצרי מולטימדיה שונים. תמיכה לשנתיים נוספות, תינתן רק בתשלום נוסף לחברות. תמיכה עצמית בעזרת מידע שיימצא באתר האינטרנט של החברה תהיה זמינה לפחות לשמונה שנים.

תחת המדיניות הישנה, יש לציין, יכלה מיקרוסופט לתת לצרכנים התראה של חצי שנה בלבד, לפני שהסירה את התמיכה מהמוצר. "אנו רוצים לתת לצרכנים שלנו את המידע המלא על מנת שיוכלו לקבל החלטות לטווח ארוך, ביודעם כי ישנה תמיכה למוצר", אמר אנדי ארלאנדסון, מנהל במחלקת תמיכת המוצרים של מיקרוסופט.

אנליסטים רבים שיבחו את המהלך, אך ציינו כי מדובר בצעד שהיה על הענק מרדמונד לבצע כבר מזמן. "השינוי נבע מלחץ של צרכנים, משום שההתראה הייתה קצרה מדי. חברות רבות נקלעו למצב בו לא יכלו לתכנן היטב לכמה זמן ישתמשו במוצרים של מיקרוסופט", אמר מיקל סילבר אנליסט בחברת גרטנר. כיום, לדבריו, יכולים הלקוחות לתכנן מראש את תוכניות ההצטיידות שלהם, מבלי לחשוש מהסרת תמיכה לאחד מהמוצרים שקנו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by