ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסי הוובי הולכים לעסקים 
 
 The best BUSINESS on the web   
 
מערכת חיים ברשת

לאחר שש שנים בהן הוענקו לאתרים הטובים ברשת, מפעל פרסי ה"וובי" עושה ספין אוף לטקס חלוקת פרסים חדש שיוענקו לאתרים המסחריים הטובים ברשת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מפעל הפרסים המפורסם "וובי", הידוע זה מכבר ברשת בדרך הצגת הפרסים המהירה ושפע המועמדים הצבעוניים, פותח השבוע את ההרשמה לתחרות "פרסי העסקים של וובי", בו יוענקו פרסים לאתרי עסקים מצטיינים ברשת. כך מדווח באתר CNET.

לתוכנית החדשה תהיה משימה יבשושית משהו, להשוות בין אתרים עסקיים ולהדגיש "פרקטיקות עסקיות לאתרים עסקיים, וכיצד הרשת משרתת את העסק והופכת אותו ליעיל יותר, מובילה אותו להנהגה בזירת העסקים ומגבירה את החזר ההשקעה", אמרה בראיון מאיה דרייסין, דירקטורית באקדמיה הבינלאומית לאמנויות דיגיטליות ומדעים, הספונסר של פרסי ה"וובי".

קטגוריות העסקים יכללו את תחום הרכב, שירותים יצירתיים, שירותים פיננסיים, מזון ומשקאות, בריאות ותרופות, טכנולוגיית המידע, שיווק ותקשורת, מדיה ובידור, שירותים מקצועיים, טלקומוניקציה וטיולים ותיירות. פרס ל"מעשים טובים" יכלל אף הוא, עם פרס כספי לאתרים ללא מטרות רווח.

פרסים נוספים יוענקו לכבוד הישגים עסקיים מסוימים. קטגוריות אלו יכללו מיותוג ועיצוב, קיצוץ עלויות/יעילות תפעולית, מערכת יחסים עם לקוחות, נאמנות לקוח/הנהלה, אינטגרציה של שיווק און-ליין ואוף-ליין, אופטימיזציית ופרסונליזציית מוצר ויצירת הובלה במכירות.


כשלון הדוט-קום והתעלמות האקדמיה מהנושא

הדגש החדש אותו שמה האקדמיה על עסקים ברשת, תמוה משהו נוכח העובדה כי מפעל הפרסים קבע בעבר כי הבום הגדול של הדוט-קום הלך פייפען. בראיון אותו נתנה בשנה שעברה, לדוגמא, מנהלת ומייסדת מפעל הפרסים, טיפאני שלאין אמרה כי פטירתה של בועת הרשת המסחרית תעזור למדיום להרוויח מחדש את חשיבות הליבה שלו.

"כל כך הרבה נכתב על הבום הגדול של הרשת המתמקד בעשיית כסף - ועל כישלונו של הבום הזה", אמרה שלאין. "אולם מסחר מייצג רק יכולת שולית בהשוואה ליכולתה של הרשת ליצור קשר בין אנשים. עכשיו שההייפ נגוז, המיקוד יחזור לאינטרנט ולחוזק הליבה של הרשת, ככלי תקשורת ומקורות מידע".

מתמודדים לתחרות האתרים העסקיים של וובי יידרשו לשלם דמי הרשמה גבוהים מאלו שישלמו מקביליהם הלא עסקיים. עבור הרשמה לתחרות הפרסים הרגילים, כניסות המתקבלות לפני ה-11 באוקטובר עולות בין $85 ל-$100 לאתר. לאחר מכן מטפס הסכום בין $95 ל-$150 לאתר.

אתרים עסקיים לעומת זאת, ישלמו $150 או $200 בהתאם להיותם עונים להגדרה "עושי מעשים טובים" או ללא מטרות רווח, וזאת כמובן אם יירשמו לפני ה-29 בנובמבר. לאחר תאריך זה ינועו מחירי ההרשמה בין $200 ל-$250 לאתר.

דרייסין הכחישה כי יוזמת העסקים החדשה היא חלק מאסטרטגיה של הארגון לגייס עוד כסף. "באופן רשמי אנחנו לא ארגון ללא מטרות רווח, אנו רק נוהגים כאחד כזה", אמרה דרייסין. "האקדמיה היא קרובת משפחה לאגודת הסרטים או אקדמיית הטלוויזיה. מטרתנו היא לקדם את התעשייה".

לעשות כמה דולרים אקסטרה מהעניין היא כנראה רק תוצאת לוואי בלתי מזיקה... נו טוף.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by