ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט: אנחנו מעצבנים לקוחות 
 
 
מערכת חיים ברשת

במיקרוסופט כנראה נפל האסימון. סטיב באלמר הודה כי החברה ביצעה טעויות הקשורות למדיניות הרישוי החדשה שלה שמרגיזה הרבה לקוחות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
תאגיד מיקרוסופט עשה טעויות בעת שהציג את מדיניות רישוי התוכנה החדשה שלו השנה, אשר מעודדת לקוחות לחתום על תשלום מראש עבור עדכוני תוכנה, כך אמר סטיב באלמר, יו"ר מיקרוסופט ביום רביעי. "עדיין מגיעים אלינו לקוחות ואומרים כי אין להם מושג מה הולך שם (תנאי מדיניות הרישוי), ולכן אנו רוצים לפשט את הדברים" אמר באלמר בועידת הטכנולוגיה גרטנר.

באלמר אמר כי מיקרוסופט עומדת לבצע מספר שינויים בדרך בה היא מוכרת את תכנותיה לבתי עסק, לאחר כי ביצעה טעויות כאשר הציגה לראשונה את מערכת השדרוגים המחויבים והתשלומים הקבועים מראש. צעד זה, אשר היה השינוי הגדול ביותר במדיניות הרישוי של מיקרוסופט מזה חמש שנים, הסתיים בכך שלקוחות מסוימים משלמים הרבה יותר, אשר על פי דברי באלמר, זהו מצב בעייתי.

"אנחנו יודעים עתה, כי אנחנו לא הולכים לעשות את הדברים פשוטים יותר, בדרך אשר רק מעמיסה עוד יותר קשיים מבחינה פיננסית על לקוחותינו, אשר חלקם גם כך נמצא היום במצב לא נעים" אמר באלמר.

בסוף חודש יולי, מיקרוסופט יישמה באופן מלא את תוכנית רישוי התוכנה החדשה שלה, אשר העניקה ללקוחותיה העסקיים את האפשרות האם לשלם תשלומים רגילים עבור הזכות לעדכן את התוכנה כל פעם שיוצא עדכון, או לפרוש התכנית זו ולשלם מחיר מלא עבור רשיון תוכנה בגרסה מלאה מאוחר יותר.

לפני השינוי שהציגה תוכנית הרישוי, לקוחות אשר קנו רשיון, (שהוא הזכות החוקית להשתמש בתוכנה - לקורא הישראלי אשר אינו מכיר סוגיה זו), שילמו תשלום יחיד עבור כל ערכת שדרוג, כאשר יצאה אחת כזו, בדרך כלל במחיר מופחת.

עתה משהודה למעשה באלמר כי מיקרוסופט אכן מעצבנת את לקוחותיה, ניתן רק לנחש מה עלול לקרות כשתנסה לרצות אותם. הכינו את המקלטים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by