ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
דפי זהב העלתה את bona. השאיפה: להפוך לרשת חברתית מובילה דוגמת פייסבוק 

דפי זהב העלתה את bona. השאיפה: להפוך לרשת חברתית מובילה דוגמת פייסבוק

 
 
מעיין כהן, גלובס

האתר מהווה יישום אונליין של מדריך התיכופוניסט שמוציאה דפי זהב, וההרשמה אליו תיעשה באמצעות קוד אישי המופיע על כריכת המדריך

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bona, צילום מסך
 Bona, צילום מסך   
קבוצת דפי זהב, בבעלות קרן מרקסטון, העלתה היום (א') לאוויר את הרשת החברתית שלה תחת השם בואנה (bona), המיועדת לתלמידי תיכון, ומתיימרת להוות את התשובה הישראלית לפייסבוק.

האתר מהווה למעשה יישום אונליין של מדריך התיכופוניסט שמוציאה דפי זהב, וההרשמה אליו תיעשה באמצעות קוד אישי המופיע על גבי כריכת המדריך. זאת במטרה של"מבוגרים" לא תהיה גישה לאתר והוא יהיה סגור לצעירים בלבד. הרשת תהיה מפולחת על-פי בתי ספר, שכבות וכיתות. כאשר הגולש יזהה את עצמו כחבר כיתה מסוימת, כל חברי הכתה יעלו מולו.

בישראל פועלות כיום כמה שחקניות בתחום הרשתות החברתיות, ביניהן שוקס של NRG, דקס, מקושרים, שנרכשה לאחרונה על-ידי חברת התוכן הסלולרי בי קונטקט, ואטרף friends.

יצוין, כי סקר TNS שנערך בספטמבר האחרון ובדק הרגלי גלישה מתקדמים הצביע על אחוזים נמוכים באשר לעמודים אישיים ברשתות חברתיות בישראל: ל-89% מכלל המדגם, שנערך בקרב בני 13 ומעלה, אין עמוד ברשת חברתית או אתר עצמאי. בקרב בני 13-17 העידו 12% כי יש להם אתר עצמאי משלהם, ול-16% יש עמוד ברשת חברתית. בקרב בני ה-18 ומעלה מדובר בשיעורים קטנים מאד: 6% מקבוצת גיל העידו כי יש להם אתר עצמאי משלהם, ול-3% בלבד יש עמוד ברשת חברתית.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by