ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ונציה יצאה לדרך 

ונציה יצאה לדרך

 
 
פייננשל טיימס וגלובס

הפיתוח הבא של מייסדי סקייפ, טלוויזיה מקוונת עם מיטב השידורים, נכנס לבטא

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ג'נוס פריס (רשיון ויקימדיה)
 ג'נוס פריס (רשיון ויקימדיה)   
מייסדי חברת סקייפ עומדים להשיק שירות טלוויזיה גלובלי בפס רחב שיציע לצופים, לבעלי זכויות על תכנים ולמפרסמים את "המיטב שבאינטרנט בשילוב עם המיטב שבטלוויזיה".

ג'נוס פריס וניקלס זנסטרום, שמכרו אשתקד את חברת הטלפוניה המקוונת שלהם ל-Ebay תמורת 2.6 מיליארד דולר, השקיעו חלק מתקבולי המכירה בפיתוח השירות, הידוע בשם "פרויקט ונציה". השירות שאיכות שידוריו תהיה "קרובה לרזולוציה גבוהה", יכלול תוכניות שימומנו באמצעות מכירת זמן פרסום, וכן כלים שבאמצעותם יוכלו המשתמשים ליצור מקבץ ערוצים אישי בהתאם לטעמם, וכן לנהל דיונים עם משתמשים אחרים.

פריס אמר שטכנולוגיית חבר-אל-חבר (P2P) שעליה מבוסס השירות, פועלת באמצעות רשתות מחשבי אישיים, ולא באמצעות שרתים מרכזיים. השימוש בשרתים מרכזיים לא היה מאפשר לחברה לספק שירות ל"עשרות מיליוני משתמשים" ובמקביל לשכך את חששותיהם של בעלי זכויות התוכן לגבי בטיחות השימוש.

לא יהיה צורך לספק הגנת זכויות ניהול דיגיטליות לתוכניות שתספק החברה, אמר פרדקיר דה ואהל, מנכ"ל הפרויקט, וזאת מכיוון "שהקטעים שיצטברו במחשב האישי שלך אינם אלא רסיסים מזרם שלם".
 
ניקלאס זנסטרום (רשיון ויקימדיה)
 ניקלאס זנסטרום (רשיון ויקימדיה)   
השירות יושק בשנה הבאה, וכעת הוא נבדק בידי כ-6,000 משתמשים פרטיים, אמר פריס. עד כה הצטרף לפרויקט רק מספר קטן של ערוצים ידועים והחברה מסרבת לחשוף את זהות שותפיה. עם זאת, אישר מקור מקורב לחברת המוזיקה וורנר מיוזיק, שהחברה משתמשת בשירות כדי ליצור ערוצים עבור חלק מאמניה, כולל פאריס הילטון.

פריס הביע תקווה שלפרויקט יצטרפו גם חברות שידור מסורתיות, מפיקים עצמאיים המתקשים להגיע לקהל גלובלי, חברות שידור לאומיות המבקשות לשדר לקהילות מהגרים, וחברות שירותי בידור המחפשות דרכים חדשות לקדם את פעילותן.

בניגוד לשירות קובצי הווידיאו בתשלום שמציע אתר שיתוף הקבצים YouTube, יציע פרויקט ונציה ערוצי תכנים מסורתיים. YouTube ואתרי שיתוף קבצים דומים "אינם טלוויזיה", אמר פריס. "המיטב שבטלוויזיה הוא האיכות הגבוהה והווידיאו במסך מלא, שלא לדבר על הערוצים".

הכנסות פרויקט ונציה יבואו מגביית חלק מהכנסות הפרסום שתתבצע בערוצים שיציע הפרויקט. החברה תגבה שיעורים שונים בגין תכנים שאותם ימכור בעל הזכויות על התכנים באמצעות פרסום, ובגין תכנים שיוזמנו בידי צוות המכירות של פרויקט ונציה.

"המודל שאנו מציעים דומה למודלים עסקיים קיימים", אמר ואהל. "ביכולתנו להציע גישה לקהל בהיקף של קהל צופי טלוויזיה". החברה מפעילה משרדים בליידן שבהולנד, וכן בלונדון, ניו יורק וטולוז, והיא תציע למשתמשים תמריצים לספק מידע על עצמם, במטרה לסייע למפרסמים להתאים את פרסומותיהם לקהל היעד.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by