ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
בקרוב: מאגר רייטינג משולב 

בקרוב: מאגר רייטינג משולב

 
 
רוני שני

נילסן מקימה מערכת מאוחדת למדידת רייטינג של צפיה בטלוויזיה וגלישה באינטרנט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת נילסן, המספקת שירותי מדידת רייטינג, הקימה מאגר מידע כולל, המשלב נתוני צפיה בטלוויזיה הארצית בארה"ב יחד עם נתונים אודות גלישה באינטרנט, כך מדווח אתר MediaWeek.

המאגר החדש, שיוצע דרך שירות Anytime Anywhere Media Measurement, מבוסס על כ-30,000 בתים ועסקים ומספק נתונים כגון גיל, מין, הכנסה, השכלה ואיזור גיאוגרפי, המיועדים להקל על אנשי הטלוויזיה והאינטרנט בניתוח הרגלי הצפיה והגלישה של הציבור.

בסופו של דבר, אמור מסד הנתונים להוות בסיס למערכת מדידת רייטינג מאוחדת לאמצעי תקשורת שונים. במהלך השנה הקרובה תתקין החברה מנגנוני מדידת רייטינג במחשבים שולחניים וניידים של הסוקרים שלה, ואלו ייכנסו לשימוש עד 2008.

המנגנונים העתידיים יאפשרו לאסוף מידע מדויק אודות הרגלי הצפיה בתכנים טלוויזיוניים באמצעות הרשת. בעבר הודיעה החברה על כוונתה למדוד רייטינג של תוכניות טלוויזיה שמשודרות באינטרנט ובמכשירים ניידים, כמו iPod וטלפונים סלולריים. נתונים אלה ישולבו גם הם במאגר.

מדו"ח שפירסמה נילסן, עולה כי נכון לאפריל 2006, 40% מהאוכלוסיה האמריקנית מעדיפים טלוויזיה, 24% מעדיפים אינטרנט ו-15% הם משתמשים כבדים בטלוויזיה ובאינטרנט גם יחד.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by