ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
העובדים מכורים לחדשות ולקניות 
 
 ממכר? נראה שכן! האם אנו מכורים לאתרי חדשות וקניות?   
 
מערכת חיים ברשת

כחמישית משעות העבודה מבוזבזות על גלישה באתרים שאינם מוסיפים לייצור. העובדים מעידים על עצמם כמכורים לאתרי חדשות וקניות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
העובדים מכורים לאתרי החדשות והקניות ומבזבזים שם את זמנם, מעלה מחקר חדש אשר בדק את הרגלי השימוש ברשת של עובדי משרדים, כך מדווח !Yahoo.
לדברי הארולד קסטר, ה-CTO של וובסנס (websense) אשר ביצעה את המחקר, בניגוד לעבר, או אז דיווחו העובדים כי הם נוהגים להסתובב באתרי הימורים וסקס, הרי כיום הם נוטים לבזבז את זמנם על אתרי חדשות וקניות. מהנתונים עולה כי הזמן המבוזבז על פעילויות שאינן קשורות לעבודה מגיע לכחמישית מהשעות עבורם הם מקבלים תשלום.

מהנתונים עולה כי העובדים מכירים בכוחם המסוכן של אתרי החדשות, ו-23 מהנשאלים דיווחו כי אתרים אלו ממכרים ביותר. לעומתם, דיווחו 18 אחוזים כי הם מכורים לאתרי פורנוגרפיה, 8 אחוזים לאתרי הימורים ו-6 אחוזים למכירות פומביות ברשת. האתרים הממכרים ביותר היו אתרי הקניות ברשת, להם מכורים כ-24 אחוז מהעובדים.

יצוין כי היות ולמעשה מדובר על בזבוז זמנו של המעסיק, מתחילה להיווצר תופעה חדשה במקומות העבודה, בה אוסרים מעסיקים על עובדיהם לגלוש לאתרים אלו, בניגוד לעבר בהם רק אתרי סקס והימורים נחשבו כ"מוקצים". עם זאת, עדיין דיווחו 67 אחוזים מהמעבידים כי הם מתירים לעובדיהם לגלוש לאתרי חדשות בזמן העבודה. מעניין לציין כי 37 אחוזים מהמעבידים אישרו לעובדיהם להיכנס לאתרי קניות ו-2 אחוזים אף מתירים להם להיכנס לאתרי סקס והימורים.
נראה כי לעיתים אפילו אתרי הסקס וההימורים תורמים לפרודוקטיביות של העובד השחוק, או אולי לחדוות העבודה שלו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by