ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
אודיגו אינו זמין, אנא נסו מאוחר יותר 
 
 
סער קרני ועידו קינן

ניתוקים, חברים שלא מופיעים ובעיות בהתחברות - הכל נגרם משדרוג גירסת אודיגו; אז למה לא הודיעו על כך למשתמשים?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
משתמשי תוכנת המסרים המיידיים הישראלית אודיגו סבלו בשבועות האחרונים מתקלות שונות בשירות. חברת האם של אודיגו, קומברס, מסבירה אותן בשדרוג שמתבצע בתוכנה, ומבטיחה לפתור את הבעיות בהקדם האפשרי.

משתמשים בתוכנה התלוננו על בעיות בהתחברות לשרת, בתצוגת המשתמשים ובכניסה לעמוד הבית של התוכנה. אחת התקלות הבולטות היתה הצגתם של משתמשים כמנותקים מהתוכנה (אופליין), למרות שלמעשה היו מחוברים (אונליין). אודיגו ידועה כמקום מפגש לחיפוש סטוצים, והיו שמצאו צד חיובי בתקלות, וניצלו את ההזדמנות "להיעלם" ולהתחמק מחברים-לאודיגו שנס ליחם.

מקומברס נמסר בתגובה לחיים ברשת: "קומברס נמצאת כרגע בתהליכי שדרוג גירסה של אודיגו. כצפוי בתהליכים כאלה, מתעוררות מדי פעם בעיות. קומברס עושה ככל שביכולתה לפתור את הבעיות במהירות האפשרית".

"אין שום הסבר באתר התמיכה שלהם (שלא עולה בכלל)", כתבה על כך הגולשת קיתה בפורום תוכנות של נענע, ו"שישישיוןו" היה אפילו יותר בוטה: "מישהו יודע מה קרה לאודיגו? ואיך לעזאזל חברה גדולה שמכבדת את עצמה לא מספקת שום הסבר על מה שקרה לה?". אם קומברס כל כך גלויה ופתוחה בקשר לבעיות בתוכנה, מדוע המתינה לפניית חיים ברשת, ולא מסרה את המידע ישירות למשתמשים? אגב, הדבר כבר התנקם בקומברס: אחת השמועות שהסתובבה טוענת, שקומברס מתכוונת לסגור את אודיגו.

עדכון

בעקבות פרסום הידיעה, נמסר מקומברס כי משתמשים שנתקלו בתקלות מוזמנים לפנות לכתובת support@odigo.com.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by