ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מצנע: אני ספאם פוליטי 
 
 עמרמייל או ספאמצנע? קטע מהאימייל   
 
עידו קינן

מיעוט המשתתפים הפך את כנס התמיכה הקודם במצנע לכישלון משפיל; אבל לא בטוח שהדרך הטובה לגייסם היא משלוח ספאם.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כנס התמיכה בעמרם מצנע בקיבוץ יקום היה כישלון. מאות כסאות נותרו מיותמים, והמועמד לראשות מפלגת העבודה הפך מהתקווה החדשה לבדיחה פוליטית. כדי להימנע מהשפלה פומבית נוספת בכנס שייערך שם היום (ה'), הוחלט במטה מצנע לנקוט באמצעי גיוס חדש: ספאם (אימייל פרסומי).

במטהו של מצנע אמרו היום כי "ביקום נפלנו וביקום אולי נקום". דוברו אמר כי "מדובר בכישלון ארגוני בלבד, ולא בחוסר תמיכה מהצבור". לקחי הכישלון הארגוני הביאו את המטה לנטוש את השיטות המסורתיות לגיוס תומכים בשליחת הזמנה לכנס באימייל, לגולשים תמימים אשר כלל לא ביקשו זאת.

גבריאל אסולין, מרצה לשיווק ופרסום, כתב השבוע על מצנע בגלובס, תחת הכותרת "התמתג, מצנע, התמתג": "החדרה של מועמד פוליטי חדש לראשות הממשלה דומה במידה רבה להחדרת מותג חדש לשוק. אם המועמד אינו נהנה מבידול המהווה יתרון תחרותי, ואם החדרתו אינה מלווה במערכת מאסיבית של פרסום ויחסי ציבור, סופו של המועמד - כמו של המותג - לדעוך", כתב אסולין והוסיף: "בשיווק של מועמד פוליטי, בדיוק כמו בשיווק מותגים, הרושם הראשוני שיוצר המועמד הוא בעל משקל מכריע לגבי עתידו הפוליטי".

יכול להיות שבמטה מצנע קראו את הכתבה, אבל פירשו לא נכון את המסר. האם הבחירה בספאם, שיטה המשמשת מפרסמים למכירת ויאגרה, אתרי פורנו ו"מי התבור" ישירות מהיצרן בהכשר בד"צ נחלת יצחק (זו לא בדיחה), מתאימה גם למי שרוצה להיות ראש ממשלה?

"יכול להיות ששלחו את זה מהמטה", אמר יועץ התקשורת של מצנע, און לוי, לחיים ברשת. "מבחינת ההזמנות, זה לא משהו שעבר את הדוברות. אני לא יודע מי שלח את זה".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by