ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מאחורי הטוקבקים 

מאחורי הטוקבקים

 
 
גבריאל אסולין, גלובס

חברה ישראלית מציעה: צוות טוקבקיסטים יכתוב לך תגובות בתשלום

 
 
 
 
 
 
 
 
 
(אילוסטרציה: SXC)
 (אילוסטרציה: SXC)   
זירת הטוקבקים בעמודי החדשות באינטרנט זכתה כבר מזמן לכינוי המפוקפק "הביצה". אך גם הביצה החמה והמתלהמת, כך מסתבר, מספקת הזדמנות עסקית עם פוטנציאל צמיחה לא רע בכלל: "שלם - וצוות טוקבקיסטים מיומן יטקבק עבורך".

אם עד כה, מי שהפנימו זאת היו בעיקר מפלגות פוליטיות ששכרו את שרותיהם של טוקבקיסטים מיומנים בעיתות בחירות, הרי שכיום מדובר בתופעה רחבה ומגוונת שלא פוסחת על אף ענף או תחום. "רק בתקופה האחרונה שכרו את שרותינו חברות גדולות במשק הישראלי מתחום התקשורת, הצרכנות והמלונאות", מספר גיא פורה, מנכ"ל חברת redhead interactive, שאחת מהתמחויותיה היא מלחמת גרילה בזירת הטוקבקים.

פורה: "זירת הטוקבקים הפכה בשנתיים האחרונות לחלק נכבד מהשיח הציבורי וחברות רבות במשק מתחילות להבין שהן לא יכולות לוותר על השיח הזה, עם כל המגרעות שבו".

לדברי פורה, "אנו מעסיקים בעיקר סטודנטים, שחייבים להיות בעלי כושר ביטוי גבוה בכתב ומדריכים אותם לפני כל עבודה עם לקוח על פי האסטרטגיה שקבענו ביחד איתו. במקרים רבים, אנחנו עובדים בשיטת ה'סיכול ממוקד' - תגובות לטוקבקיסטים ספיציפיים לדוגמא 'תגובה ל-63 - שכחת ש...'. בנוסף, אנחנו מדריכים את הצוות כיצד להעביר את המסרים בצורה אמינה כך שלא יעוררו את חשדם של עורכי האתרים".

שירות הטוקבקים בתשלום נחשב לצעיר מאוד יחסית בשוק הישראלי והוא מונה חברות בודדות, ששירות זה הוא חלק מתמהיל השירותים שהן מציעות בזירה האינטרנטית. על פי הערכות מומחים בענף, השוק מגלגל כיום כחצי מיליון דולר בשנה וצפוי לצמוח בקצב מהיר בשנים הקרובות. ההתקשרות מתבצעת בדרך כלל פר קמפיין שאורך עד כשבועיים והריטיינר נע בין 2,000 ל-5,000 דולר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by