ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
הבלוג של הפוסט 

הבלוג של הפוסט

 
 
נענע מחשבים

העיתון וושינגטון פוסט מבטיח חשיפה יומית לבלוג נבחר בעמוד הבית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
העיתון וושינגטון פוסט השיק לפני כמה ימים שירות פרסום בלוגים משלו תחת השם Blogroll. העיתון רב המוניטין מציע לבלוגים להצטרף לרשת הפרסום שלו, כאשר הוא מבטיח למצטרפים לחשוף כל יום בלוג אחר בעמוד הבית שלו, אליו גולשים לטענת הפוסט, 8 מיליון גולשים בחודש.

עוד מבטיחים אנשי הוושינגטון פוסט, כי אנשי המכירות של העיתון יקדמו את הבלוגים לקהל המפרסמים בו, המחפשים את "הרעיון המעניין הבא מחוץ לזרם". העיתון מחפש כרגע בלוגים (באנגלית) בתחומי טכנולוגיה, עסקים, בריאות, רכב ותיירות, אבל מוכן לשקול מועמדות של בלוגים בנושאים אחרים. הם טורחים לציין כי מדובר בשירות ניסיוני בשלב הבטא.

שירות Blogroll דומה במטרתו לאתר Blogburst, המפרסם אף הוא תכנים של בלוגים בשורה של כלי תקשורת מובילים. האירוניה היא שהוושינגטון פוסט עצמו מופיע בראש רשימת הלקוחות של Blogburst.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by