ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מקדימה תרופה לתביעה 

מקדימה תרופה לתביעה

 
 
רויטרס

הנהלת YouTube פנתה לחברות התקליטים ופתחה במשא ומתן להסדר שימוש בקליפים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מייסד YouTube סטיב צ'ן (צילום: רויטרס)
 מייסד YouTube סטיב צ'ן (צילום: רויטרס)   
בנסיון למנוע את גל התביעות הצפוי לה, פנתה הנהלת אתר YouTube לכמה חברות תקליטים מובילות וביקשה להגיע להסדר שיאפשר שימוש בקליפים שלהן במסגרת האתר.

YouTube, רשת שיתוף הסירטונים שחצתה את גבול ה-100 מיליון צפיות ליום, מנהלת משא ומתן על הזכויות לפרסם אלפי וידאו-קליפים חדשים וישנים באתר. וורנר ו-EMI אישרו את קיומם של הדיונים עם YouTube. הנהלת האתר הדגישה כי כל במסגרתו של כל שיתוף פעולה עליו יוסכם עם חברות התקליטים, הצפייה בקליפים תישאר חינמית.

ההסכם יאפשר ל-YouTube להעלות לאתר קליפים רבים נוספים. "מה שאנחנו מעוניינים לעשות זה להעלות כל קליפ שאי פעם נוצר ל-YouTube, תוך 12 עד 18 חודשים", אמר סטיב צ'ן, ממייסדי החברה, לרויטרס.

לפנייה לחברות התקליטים קודמת פרשת קליפ הפארודיה לשיר ההיפ-הופ "Lazy Sunday", ששודר בתוכנית סאטרדיי נייט לייב, עלה ל-YouTube והיכה גלים ברשת. NBC דרשה להסיר את הקליפ, ולבסוף הגיעה לפשרה עם YouTube בצורת שיתוף תוכן.

נכון להיום, המדיניות הרשמית של YouTube היא להסיר כל תוכן פיראטי שמופיע בדפי האתר. עם זאת, בפועל ניתן למצוא באתר אלפי קליפים שחלים עליהם זכויות יוצרים, רובם נצפים באין מפריע.

"אנחנו בהחלט מעוניינים להרחיב ב-YouTube את השימוש הלגיטימי בקליפים. כרגע YouTube מחפשת שותפים עסקיים במטרה להגן על האמנים ולדאוג שהם אכן מקבלים תשלום", מסרה החברה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by