ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
ספוגוגל 

ספוגוגל

 
 
ניב ליליאן ורויטרס

שותפי Adsense של גוגל יוכלו להרוויח מהצבת סרטוני בוב ספוג

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתר האינטרנט של MTV
 אתר האינטרנט של MTV   
בקרוב, כך נראה, יוכלו בעלי אתרים לנסות ולהתפרנס מהקרבת שטח נדל"ן באתר לטובת הצגה של סרטונים כמו בוב ספוג, חוף לגונה ו-O.C. זאת בעקבות ניסוי חדש המשותף לתוכנית Adsense של גוגל ולחברת ויאקום, בעלת הבית של רשתות MTV וניקולודיאון.

במסגרת תוכנית AdSense בעלי אתרים מציבים באתר שלהם פרסומות של גוגל ומתחלקים איתה ברווחים. ז'אנר הפרסומות המוכר יותר הוא ז'אנר הפרסומות הטקסטואליות, אולם ישנן גם פרסומות בתמונות ואף בווידאו. גוגל הוסיפה את פרסומות הווידאו לתוכנית Adsense לפני כמה חודשים, אולם די נדיר למצוא אותן ברשת.

הניסוי החדש לוקח את פרסומות הווידאו של גוגל צעד אחד קדימה. הפעם חלון הווידאו לא יציג סרטוני פרסומות מובהקים, אלא קטעים בני דקות ספורות מתוך סדרות, כשהפרסומת תהיה מוטמעת בתוכן. על התכנים תהינה ממונות MTV וניקולודיאון. השתיים גם תגרופנה לכיסן את מרבית הרווחים (אם יהיו כאלו) מהניסוי.

MTV פורצת לרשת

זו הפעם הראשונה שרשת MTV מפיצה תכנים באינטרנט מחוץ לאתרי הבית שלה. "בסיס התוכן באינטרנט נע מטקסט לווידאו", הסביר מייקל וולף, נשיא רשתות MTV בראיון לרויטרס. עוד הוא אמר כי שיתוף הפעולה עם גוגל הוא "הדרך הראשונה שלנו להפיץ את התכנים שלנו באופן נרחב ברשת".

רשת MTV, שבמשך 25 שנים נתפסה רשת טלוויזיה צעירה ובועטת, נמצאת כעת במירוץ כדי להגיע לצופים צעירים יותר, שבמקום לצרוך תכנים דרך הטלוויזיה מעדיפים לצרוך אותם דרך האינטרנט והטלפון הסלולרי. אחד מהניסיונות של MTV להגיע לאותם צעירים היא MTV Overdrive, ערוץ שידור אינטרנטי אותו השיקה לפני חודשים ספורים.

במידה והניסוי של גוגל ושל ויאקום יצליח, תוכל גוגל להציע את שיטת ההפצה הזו לשותפי תוכן גדולים נוספים ואולי בכך להשפיע על כל עולם הפצת תכני וידאו ברשת.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by