ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
iTunes, מאחורייך 

iTunes, מאחורייך

 
 
אדר שלו

ההצלחה של eMusic מוכיחה: גולשים מעדיפים מוזיקה ללא הגנות נגד העתקה פיראטית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קברניטי תעשיית המוזיקה משוכנעים שהלקוחות שלהם לא בודקים מתחת למכסה המנוע כשהם רוכשים מוזיקה דיגיטלית. נתוני המכירות של מוזיקה מקוונת מוכיחים אחרת: eMusic, שירות שמציע קבצי מוזיקה ללא הגנות נגד העתקה פיראטית (DRM), כבש את המקום השני בנתוני המכירות, כשלפניו רק iTunes.

עם זאת, ההפרש בין שתי החנויות מהותי: 67 אחוז מהמכירות מתבצעות דרך iTunes ורק 11 אחוז דרך eMusic. שירותים ותיקים כמו Napster (בגירסא החוקית שלו), MSN music ו-Raphsody מחזיקים בנתח שוק של 4 אחוז כל אחד בלבד.

ההצלחה היחסית של eMusic מפתיעה גם בהתחשב בעובדה שרוב השירים המוצעים בו שייכים ללייבלים עצמאיים למיניהם, ולא ניתן לרכוש דרכו שירים של יו2 או ביונסה.

כתב Cnet, ג'יימס קים, טוען כי הרוכשים ב-eMusic לא מונעים מאידיאולוגיה אנטי-תאגידית, אלא פשוט מעדיפים להוריד מוזיקה שניתן להעביר חופשי לכל נגן mp3. כך, למשל, מי שרוכש שירים בנאפסטר, לא יוכל להעביר אותם ל-iPod שלו.

eMusic מנצלת את היתרון הזה ומציעה בפרסומות שלה 25 שירים "מתאימים ל-iPod" בחינם לנרשמים חדשים. "אין ספק שההצלחה של iPod עבדה לטובתנו", אמר המנכ"ל דייויד פאקמן, ל-USA Today.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by